Stryn Helsesenter

Setrevegen 4 6783 Stryn

Siste vurderinger av Stryn Helsesenter

Grundig og lyttande

Lege: Per Bruhn-Henriksen Skrevet

PBH har vore fastlegen min i mange år. Opplever han som lyttande, interessert, grundig og sympatisk. Ein dyktig fagperson du får sterk tillit til og respekt for.

Oprofessionell

Lege: Mhd Maher Persson Skrevet

Lyssnar inte på patienten, gapskrattar istället när man försöker förklara sitt ärende.
Kopierar sjukintyget som skrivits av annan läkare månaden innan trots att problemet var att försäkringskassan inte ansåg det vara utförligt nog.
Så sammanfattningsvis....arrogant och lat, borde inte få jobba med människor.

Faglig sterk og imøtekommende

Lege: Cornelius Bakkemyr Rakvåg Skrevet

Cornelis er ein knakandes dyktig lækjar.

Kommuniserer bra med meg som pasient, og er ikkje redd for å fortelle sannheita. sjølv om eg som pasient ikkje likar den.

Tar seg god tid til undersøkelsar og føler han har eit genuint ynskje om å hjelpe.

Tipp topp tommel opp

Kunnskapsrik og oppfølgerende.

Lege: Marius Solbakken Skrevet

Behagelig personlighet og forståelsefull over for pasient. Lett å snakke med og tar saker seriøst. Bruker legen også til mitt barn, opplever at det også blir følgt godt opp og at legen setter opp neste time slik at pasient blir godt ivaretatt.

Dyktig lege

Lege: Per Bruhn-Henriksen Skrevet

En lege som virkelig tar pasienten på alvor. Spør, lytter og sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite, og henviser videre ved behov. Samtidig er han lun, rutinert, trygg og sympatisk. Føler alltid at han tar seg god tid og virkelig vil finne en løsning. Anbefales!