Mhd Maher Persson

Stryn Helsesenter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stryn Helsesenter
Setrevegen 4 6783 Stryn
Mhd Maher Persson er en av 9 fastleger i Stryn

Siste vurderinger av Mhd Maher Persson

Anbefalt

En lege som virkelig kan lytte på og forstå sin pasient og gi gode råd, takk for all hjelp. Takk for meg og min mann.

Bra lege

Lege hadde en forklaring for mine symptomer man ikke hadde i universitets sykehus i UZ Leuven. Jeg stoler på ham.

Oprofessionell

Lyssnar inte på patienten, gapskrattar istället när man försöker förklara sitt ärende.
Kopierar sjukintyget som skrivits av annan läkare månaden innan trots att problemet var att försäkringskassan inte ansåg det vara utförligt nog.
Så sammanfattningsvis....arrogant och lat, borde inte få jobba med människor.

lite hjelpsom

mins motakelige legen eg har vært borti. satt berre og såg inni dataskjermen og momla for seg sjøl. skreiv ut svake smertestilande, istede for og sende meg vidare te spesialist. va in 10 ganga på 2 måna og måtte teslutt bytte lege for og komme vidare i systemet. fekk og frekke svar som" e du klar over kor masse det kosta" når eg prøvde og få MR. skulle te tider trudd at det va han som måtte betalte for behandlnga mi.. føte meg som ei plage når eg va inn te han og synes det synd at sleke som han kan være lege.. Men det e mitt syn, så får nesten andre vurdere han sjøl....

Føler meg velkomen

Får god behandling, føler eg får fortelle han alt, og blir tatt vare på. har kronisk plage som han kjenner til der for kjenner eg meg trygg