Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av Leirfjord Legekontor

Huff

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Har desverre ingen ting possitivt å si om denne karen... Unsjyld språkbruken: Kom 5-10 cm unna nesen min å freste " DU MÅ FAEN IKKE TRO ATT DU KAN KOMME HÆR Å KOMME HÆR!!! " Ved 3 time. Skjønner d er mye å studere å tar litt tid. Men det var en god grunn for at jeg måtte bytte komune... pga komplikasjoner med jornalen og komunikasjonsproblemer ved lege. Trenger aldeles ikke mere vas=)

Kunnskapsrik og seriøs

Lege: Kristine Olaisen Talseth Skrevet

Kristine Talseth kjenner jeg som svært kunnskapsrik og seriøs lege fra Sandnessjøen sykehus.
Jeg var overrasket over engasjementet hennes og den svært kompetente måten hun følger opp pasientene.

Hyggelig lege

Lege: Kristine Olaisen Talseth Skrevet

Ikke vært så mange ganger til henne, men ut i fra det jeg har vært så virker hun som en grei og hyggelig lege.

Beste fastlegen

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Fantastisk lege som forstår og virkelig tar seg tid til å høre etter.
Kan være en del forsinket, men for min del har det ingenting å si for jeg vet at han tar seg tid til pasienter uten å stresse. Etter og ha bodd forskjellige steder, og byttet en god del fastleger, er dette første gang jeg har hatt en lege som jeg stoler på, som virkelig tar seg tid, å hører etter!

Trygg og dyktig

Lege: Kristine Olaisen Talseth Skrevet

Dette er en lege som tar deg på alvor, er grundig, og som får deg til å føle deg ivaretatt. Den beste legen jeg har hatt.