Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirfjord Legekontor

Veldig fornøyd

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Ole Helge er en fabelaktig fastlege som lytter og tar pasienten på alvor. Han er menneskelig og møter gjerne pasienten med humor, som jeg tar som et stort pluss!

Hyggelig og kompetent

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Hatt en del leger oppigjennom årene, noen veldig dyktige og andre ikke fullt så dyktige...
Ole Helge er en flott person å komme til, tar tar meg som pasient på alvor, har faktisk humor (noe flere leger burde hatt!), enkel å prate med og er rett og slett menneskelig i sin tilstedeværelse. Føler jeg har vært heldig som fikk han som fastlege, og håper han blir i sitt virke i mange år fremover.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Har hatt Jørgen som fastlege i 19 år og bedre lege finnes ikke. Han har alltid hatt god tid til meg og er nøye med å følge meg opp. Har alltid følt meg trygg på han

Tar pasienten på alvor

Lege: Jon Albert Olafsen-Bårnes Skrevet

Hører på deg.sjekker opp alt nøye.føler seg sett,hørt å trygg med han som lege. Håper han blir!
Flink med barn og ungdom.godt å ha en lege man kan si ting rett ut som det er

Styr unna, spesielt hvis du er autistisk og trenger individuell tilrettelegging

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Oppleves som arrogant og lytter bare for å svare.

Jeg opplever denne lege som en som søker å sykeliggjøre hvem jeg er og overhøvle meg, fremfor å faktisk lytte til meg og prøve å forstå meg som medmenneske. Han oppleves som om han er "den som alltid vet best i alt", selv om jeg kjenner mine levde opplevelser aller best ut av alle.

Jeg savner å treffe leger som behandler oss som likeverdige medmennesker uavhengig av hvilken neurotype en er av.

Jeg må si meg skuffet, da det gikk bra med denne legen i begynnelsen, fremtid jeg sa fra hva jeg trenger for å få forbedret helse og trivsel.
Nei denne lege vil bare ha det til at "alt er i hodet" og at alt løser seg med å besøke psykolog eller la seg legge inn.

Jeg kan intet for at jeg er en annerledes neurotype. Han begynte å preke om gud selv om han vet at jeg har religiøse traumer. Så denne legen er også veldig uprofesjonell i tillegg til at han oppleves som veldig nedlatende mot autistiske folk (i alle fall mot meg)

Han har også treg ventetid. Jeg har ofte sittet og vente godt og vel over 1 time forbi det tidspunktet jeg skulle blitt kalt inn til legetime. Helt håpløst

Jeg håper at tilbakemelding taes til etterretning og at denne lege lærer å bli en god lytter og å se autistiske individer som likeverdige medmennesker. Vi som er autistiske vet best hva som er bra for oss og hva som er skadelig for oss