Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av Leirfjord Legekontor

Arrogant og maktsyk

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Verste opplevelse jeg har hatt med en lege noen gang. Han var ikke interessert i å lytte, opplevde at han nærmest truet meg til å godta at han hadde rett. Ubehagelig person, passer absolutt ikke til å jobbe med mennesker.

Fantastisk lege’

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Dyktig, tilgjengelig, ansvarsfull og folkelig. Tar faget og sine pasienter seriøst. Anbefaler absolutt denne legen.

Huff

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Har desverre ingen ting possitivt å si om denne karen... Unsjyld språkbruken: Kom 5-10 cm unna nesen min å freste " DU MÅ FAEN IKKE TRO ATT DU KAN KOMME HÆR Å KOMME HÆR!!! " Ved 3 time. Skjønner d er mye å studere å tar litt tid. Men det var en god grunn for at jeg måtte bytte komune... pga komplikasjoner med jornalen og komunikasjonsproblemer ved lege. Trenger aldeles ikke mere vas=)

Kunnskapsrik og seriøs

Lege: Kristine Olaisen Talseth Skrevet

Kristine Talseth kjenner jeg som svært kunnskapsrik og seriøs lege fra Sandnessjøen sykehus.
Jeg var overrasket over engasjementet hennes og den svært kompetente måten hun følger opp pasientene.

Hyggelig lege

Lege: Kristine Olaisen Talseth Skrevet

Ikke vært så mange ganger til henne, men ut i fra det jeg har vært så virker hun som en grei og hyggelig lege.