Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirfjord Legekontor

God fastlege som er godt til å lytte

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Jeg føler meg tatt på alvor og at jeg blir både sett og hørt som pasient.
Har fått hjelpa jeg trengte. Kanskje litt lang ventetid på venterom, men det er vel sånn når lege har mange pasienter.. Professjonell, nøye og behandler pas. med medmenneskelig verdighet

Arrogant og maktsyk

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Verste opplevelse jeg har hatt med en lege noen gang. Han var ikke interessert i å lytte, opplevde at han nærmest truet meg til å godta at han hadde rett. Ubehagelig person, passer absolutt ikke til å jobbe med mennesker.

Fantastisk lege’

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Dyktig, tilgjengelig, ansvarsfull og folkelig. Tar faget og sine pasienter seriøst. Anbefaler absolutt denne legen.

Beste fastlegen

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Fantastisk lege som forstår og virkelig tar seg tid til å høre etter.
Kan være en del forsinket, men for min del har det ingenting å si for jeg vet at han tar seg tid til pasienter uten å stresse. Etter og ha bodd forskjellige steder, og byttet en god del fastleger, er dette første gang jeg har hatt en lege som jeg stoler på, som virkelig tar seg tid, å hører etter!

God lege som tar seg tid til pasient

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Kan være nokså lang ventetid, men ellers en dyktig og folkelig lege. Etter mitt inntrykk ser han det helhetlige menneske og er flink til å drøfte ting med pas., og ikke minst flink til å spørre hvis det er noe han er usikker på. Høflig og stresser ikke for å få unnagjort timen. Får gjort ting unna, som regel uten noe særlig utsettelser, men selvfølgelig kan det bli tidspress på alle når det er ferietid. Alt i alt 4,5 - 5 i karakter! :)

Dette er en Pluss-tjeneste.