Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirfjord Legekontor

Tillitsfull

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Jørgen er det lille ekstra, og desidert den mest trygge og tillitsfulle legen jeg har møtt. Han har en sterk intuisjon og empati for sine pasienter. Jeg opplever å bli sett og hørt, og han tar seg tid. Leirfjord er heldig som har deg.

God fastlege som er godt til å lytte

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Jeg føler meg tatt på alvor og at jeg blir både sett og hørt som pasient.
Har fått hjelpa jeg trengte. Kanskje litt lang ventetid på venterom, men det er vel sånn når lege har mange pasienter.. Professjonell, nøye og behandler pas. med medmenneskelig verdighet

Arrogant og maktsyk

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Verste opplevelse jeg har hatt med en lege noen gang. Han var ikke interessert i å lytte, opplevde at han nærmest truet meg til å godta at han hadde rett. Ubehagelig person, passer absolutt ikke til å jobbe med mennesker.

Fantastisk lege’

Lege: Ole Helge Knutsen Skrevet

Dyktig, tilgjengelig, ansvarsfull og folkelig. Tar faget og sine pasienter seriøst. Anbefaler absolutt denne legen.

Beste fastlegen

Lege: Jørgen Edvard Pedersen Skrevet

Fantastisk lege som forstår og virkelig tar seg tid til å høre etter.
Kan være en del forsinket, men for min del har det ingenting å si for jeg vet at han tar seg tid til pasienter uten å stresse. Etter og ha bodd forskjellige steder, og byttet en god del fastleger, er dette første gang jeg har hatt en lege som jeg stoler på, som virkelig tar seg tid, å hører etter!