Jørgen Edvard Pedersen

Leirfjord Legekontor

Leland 8890 Leirfjord
Jørgen Edvard Pedersen er en av 2 fastleger i Leirfjord

Siste vurderinger av Jørgen Edvard Pedersen

God lege som tar seg tid til pasient

Kan være nokså lang ventetid, men ellers en dyktig og folkelig lege. Etter mitt inntrykk ser han det helhetlige menneske og er flink til å drøfte ting med pas., og ikke minst flink til å spørre hvis det er noe han er usikker på. Høflig og stresser ikke for å få unnagjort timen. Får gjort ting unna, som regel uten noe særlig utsettelser, men selvfølgelig kan det bli tidspress på alle når det er ferietid. Alt i alt 4,5 - 5 i karakter! :)

En grundig og dyktig lege

Setter seg nøye inn i sykdomssituasjonen og er veldig grundig i det han gjør. Flink til å følge opp.
Har dessverre for få pasientdager og derfor noe ventetid.

Passer ikke som lege!

Takk for at man ikke har han lenger..En så arrogant lege skal man lete lenge etter! Hadde ikke tid til deg,og avfeier ting altfor lett,ikke henviser han heller videre når det trengs..Nei,noe kjemi med den fastlegen,var det ikke i det hele tatt! Synd å si det,men har rett og slett ikke noe positivt å si om han som fastlege.Kanskje han har blitt likere etter jeg gikk der,ikke vet jeg,men da var det ikke bra..Dessverre..

En av de beste

Hadde Jørgen som fastlege i tre år, og byttet kun fordi jeg flyttet langt unna. Han er en av de beste legene jeg noensinne har hatt :)

Tar ikke pasientene på alvor

Tar ikke pasienten på alvor. Det tar ca. 3 uker før han ringer tilbake, om en ringer å vil snakke med han. Er du heldig får du ei tekstmelding. Sånn skal ikke en lege være. en må kunne føle seg trygg på fastlegen sin.