Jørgen Edvard Pedersen

Autorisasjon (2003)

Jørgen Edvard Pedersen er en av 3 fastleger i Leirfjord

Siste vurderinger av Jørgen Edvard Pedersen

Trygg og kunskapsrik

Har hatt Jørgen som fastlege i 19 år og bedre lege finnes ikke. Han har alltid hatt god tid til meg og er nøye med å følge meg opp. Har alltid følt meg trygg på han

Styr unna, spesielt hvis du er autistisk og trenger individuell tilrettelegging

Oppleves som arrogant og lytter bare for å svare.

Jeg opplever denne lege som en som søker å sykeliggjøre hvem jeg er og overhøvle meg, fremfor å faktisk lytte til meg og prøve å forstå meg som medmenneske. Han oppleves som om han er "den som alltid vet best i alt", selv om jeg kjenner mine levde opplevelser aller best ut av alle.

Jeg savner å treffe leger som behandler oss som likeverdige medmennesker uavhengig av hvilken neurotype en er av.

Jeg må si meg skuffet, da det gikk bra med denne legen i begynnelsen, fremtid jeg sa fra hva jeg trenger for å få forbedret helse og trivsel.
Nei denne lege vil bare ha det til at "alt er i hodet" og at alt løser seg med å besøke psykolog eller la seg legge inn.

Jeg kan intet for at jeg er en annerledes neurotype. Han begynte å preke om gud selv om han vet at jeg har religiøse traumer. Så denne legen er også veldig uprofesjonell i tillegg til at han oppleves som veldig nedlatende mot autistiske folk (i alle fall mot meg)

Han har også treg ventetid. Jeg har ofte sittet og vente godt og vel over 1 time forbi det tidspunktet jeg skulle blitt kalt inn til legetime. Helt håpløst

Jeg håper at tilbakemelding taes til etterretning og at denne lege lærer å bli en god lytter og å se autistiske individer som likeverdige medmennesker. Vi som er autistiske vet best hva som er bra for oss og hva som er skadelig for oss

Tillitsfull

Jørgen er det lille ekstra, og desidert den mest trygge og tillitsfulle legen jeg har møtt. Han har en sterk intuisjon og empati for sine pasienter. Jeg opplever å bli sett og hørt, og han tar seg tid. Leirfjord er heldig som har deg.

God fastlege som er godt til å lytte

Jeg føler meg tatt på alvor og at jeg blir både sett og hørt som pasient.
Har fått hjelpa jeg trengte. Kanskje litt lang ventetid på venterom, men det er vel sånn når lege har mange pasienter.. Professjonell, nøye og behandler pas. med medmenneskelig verdighet

Arrogant og maktsyk

Verste opplevelse jeg har hatt med en lege noen gang. Han var ikke interessert i å lytte, opplevde at han nærmest truet meg til å godta at han hadde rett. Ubehagelig person, passer absolutt ikke til å jobbe med mennesker.