Dyrendals Medisinske Senter

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Dyrendals Medisinske Senter

Uinteressert og kunnskapsløs

Lege: Jonas Peter Nicklasson Skrevet

Det går fint å ha Nicklasson som lege - helt til du blir syk. Han virker uinteressert og jeg ble overhodet ikke tatt på alvor, hverken med min egen eller barnas sykdom.

Vil på det sterkeste fraråde alle å bruke Nicklasson som fastlege.

Under middels.

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Hyggelig dame, men hun er altfor likegyldig. Ting går tregt, og hun har gjort "feil". Det minste hun kunne gjøre er å forsøke å hjelpe meg raskere til spesialist, men jeg har måttet mase og mase. Sånt liker jeg ikke, da jeg er en høflig dame med respekt for legen. Ønsker å bytte lege snarest, og skal sette meg på venteliste.

Skuffet

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Etter å ha hatt henne som fastlege en stund, ble det nok. Når jeg kom ditt i en tung tid og fikk bare vite at 'det går bra'. Etter å ha sittet å ventet der en time. Er så mye hun ikke tar seriøst, hører ikke etter hva du sier og avbryter. Skal mye til før hun gjør noe med problemet. Men hun kontordamen fortjener all skryt. For en utrolig hyggelig og betryggende dame! Hun kommer jeg virkelig til å savne. Og det er det eneste.

Er egentlig ikke interressert

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Hun sender ikke videre, oppleves som vanskelig å få henne til å tro på deg, er ikke interessert i å samarbeide med andre instanser, veldig vanskelig å få papirer videresendt selv etter mange på minnelser.
Opplever at man må mase seg til alt.

Elendig

Lege: Sophia Pippa Stranger Skrevet

Hun lytter ikke, ler av problemene dine, og stresser med å få deg ut når du endelig har kommet inn. Alltid forsinket og ekstremt uprofesjonell. Mer verdt å bruke tiden og pengene på kontordamen. Mye hyggeligere