Sophia Pippa Stranger

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Sophia Pippa Stranger er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Kvantitet ikke kvalitet.

Hun virker som hun er mest opptatt på å få ting fortest mulig unna, og tror ikke på meg som pasient.
jeg får lite og dårlig informasjon. Sliter du med noe får du en resept og blir nærmest hevet ut døra. Kommer du tilbake med samme problemet fordi du fikk en medsin som ingen fungerte, sender hun deg ut døra med samme resepten igjen.
Damene i resepsjonen derimot er herlige :D

Kjempe flink Lege

5 år med sammensatte problemer og veldig fornøyd. Har sendt meg til de undersøkelsene som har vært nødvendig,alltid blid og hyggelig.(resepsjonistene også)
Vanskelig å nå på tlf, ja det gjelder alle leger.

Dårligste legen vi har hatt.

Blid og hyggelig, men ellers klarer hun og ikke få til noen ting. Hun er resultatløs. Sier hun skal ordne det, men blir aldri noe ut av det.

Ikke bra

Hyggelig dame i resepsjonen, men UMULIG å få tak i på tlf. Har tilbringt MANGE timer i kø siste årene, MANGE timer.
Føles ikke ut som om legen tar deg på alvor, tror på deg. Får bare trykka en resept i hånda å sendt ut. Ofte opptatt med private samtaler i min time.

Midt på treet

Har hatt denne legen i noen år nå og har måttet benytte meg av henne mye de to siste årene pga en kronisk tilstand. Førsteinntrykket var ikke bra, grunnet språk, hennes personlighet og til tider misforståelser, men mangel på fastleger den gangen ble til at jeg fortsatte med henne som lege. Jeg kjenner godt igjen noen av utsagnene nedenfor, men det er alltid viktig å huske på at det gjerne tar tid for en lege og pasient å bli kjent og å opparbeide tillit. Etterhvert som jeg har lært henne å kjenne så tar hun deg på alvor og forsøker å finne ut av ting. Likevel må man ofte komme med forslag selv, men hun samarbeider og henviser hvis nødvendig.