Sophia Pippa Stranger

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Frekk, dårlig service

Ler av spørsmål under konsultasjon. Vanskelig å forstå, og gjøre seg forstått grunnet utenlandsk opprinnelse på lege. Tar aldri telefonen. Lite behjelpsom.

Lite oppdatert

Har hatt legen i mange år. Det har fungert bra med å få resepter på faste medisiner og sykmelding når jeg har hatt behov for det, Men jeg bør helst vite hva som feiler meg før jeg oppsøker fastlegen. Ho har ikke tid til å sjekke journalen min og sender ikke videre til spesialister når manber om det.Dette bør ho bli bedre på så man slipper sitte å bønne og be til ingen nytte. Jeg kan ikke si jeg vil anbefale henne

Trygg og dyktig fastlege

Jeg har hatt Sophia Stranger som fastlege noen år. Hun er både dyktig og løsningsorientert og sender til videre utredning når hun ser behov for det. En fastlege jeg gjerne anbefaler. Jeg har kun en ting å utsette på og det er at det kan være vanskelig å komme frem på telefon. SMS eller personlig fremmøte fungerer best.

En flink og kunnskapsrik lege

En flink og kunnskapsrik lege som tar meg på alvor. Jeg kom fra en dårlig fastlege, så jeg veit hva det er.
Her får jeg den oppfølging som jeg trenger.
Ikke er det vanskelig å få time eller resepter her heller. Bestiller de på sms og får svar hver gang.
Mener legen er klar på hva jeg som pasient også bør gjøre for å bli bedre. Ikke bare medisiner her, men også en god samtale.

Umulig å få tak i

Har faktisk aldri møtt legen da det er umulig å komme gjennom på telefonen. Jeg har ringt hver dag i en uke uten å få svar. Får ikke fornyet respet online eller via sms og de har ingen emailadresse. Bytter til en lege som faktisk svarer på henvendelser.