Jonas Peter Nicklasson

Dyrendals Medisinske Senter

1996

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dyrendals Medisinske Senter
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Jonas Peter Nicklasson er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jonas Peter Nicklasson

Et unikum av lege

Hatt legen i 19 år, fulgt meg gjennom alle livets faser. Rett og slett fantastisk, jeg har ikke ord for hvor mye han betyr for meg. Takknemlig for at jeg fant akkurat deg, Dr. Nicklasson.

Frekk!!!

Han er frekk og ikke imøtekommende. Som pasient får han deg til føle deg dum. Det har hendt x-ganger hvor han har himlet med øyne når du har forklart hva problemet er. Han tidligere sagt at 1 problem om gangen takk. Bestill ny time.

Ikke å anbefale

Lytter ikke til deg som person, rett og slett frekk! Oppfatter at han vil bli ferdig med timen fortest mulig og gå videre til neste pasient. Ikke å anbefale, har byttet fastlege.

Ga bra førsteinntrykk

Virket som en bra lege så lenge man er frisk og trenger eks resepter.
Men trenger man eks henvisning så svarer han ofte at det ikke er nødvendig og har stort fokus kun på blodprøver og resepter. Skal du til lege for at det feiler deg noe, er han ikke villig til å lytte til pasientene sine.og følger ikke opp pasientene sine. Ikke å anbefale, så jeg bytta lege med en gang.

Elendig lege

Kan beskrives som en meget stresset lege med altfor mange pasienter på listen. Er ikke i interessert i mine problemer, men vi ha meg ut så fort som mulig. Absolutt IKKE og anbefale!