Kommunelegekontoret i Halden

Jacob Blochs gate 4 1776 Halden

Siste vurderinger av Kommunelegekontoret i Halden

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Han er kunskapsrik, imøtekommende, oppmerksom og genuint opptatt av meg som pasient. Fra jeg søkte om legebytte til jeg fikk ham som fastlege tok det ca 1,5 år. Det har det vært verd.

Lite empatisk

Lite forståelsesfull.
Flere forhold neglisjereres eller stilles spørsmål ved eks:
«Det var en rar symptomsbeskrivelse» og ferdig med det. «Ikke nødvendig med spesialistundersøkelse eller bildetaking for du skal jo ikke jobbe»
Dårlig på psykiske problemer men tar stort sett tak ved somatiske plager/symptomer

Kunnskapsrik lege.

Lege: Thore Adler Nilsen Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Forståelsesfull og ansvarsbevisst lege.Veldig godt fornøyd. God til å lytte og sende fra seg pasienten når det er noe urovekkende.

STYR UNNA!!!

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Dette er virkelig en lege man MÅ styre unna. Mener at trening gjør deg frisk fra alle sykdommer...
Trening hjelper nok til mye men om man har nyrestein hjelper det ikke med timer på treningsstudio...
Nei denne legen er utrolig dårlig, velg heller en som har DEG i fokus.

Dyktig og grundig lege

Lege: Thore Adler Nilsen Skrevet

Kjenner meg ikke igjen av de negative vurderinger på denne siden. Jeg har hatt han som lege i noen år nå, han er grundig og nøye. Han har tatt meg seriøst og hjulpet meg gjennom en tung tid. Han kan kanskje bli oppfattet som arrogant men det er han alldeles ikke. Jeg hadde angst for leger og for å gå til lege osv men har aldri angret et sekund for at jeg valgte han som fastlege. Dyktig tar meg på alvor henviser videre om det skulle trenges. Tar seg god tid til meg som pasient. Har bare positive opplevelser med han som fastlege. Jentene på lab og i resepsjonen er veldige hyggelige, og ikke minst flinke til å ta blodprøver. Jeg har angst for dette også men de beroliger osv..