Kommunelegekontoret i Halden

Jacob Blochs gate 4 1776 Halden

Siste vurderinger av Kommunelegekontoret i Halden

Faglig dyktig og medmennskelig lege

Lege: Eva Cathrin Lindset Skrevet

En empatisk og hyggelig fastlege som tar deg på alvor. Har tid til å lytte til deg og tar deg på alvor. Sender videre til evnt.spesialist hvis det trengs. Anbefaler henne absolutt. Det som kan bli bedre er svartiden på tlf på kontoret. Det er ekstremt dårlig.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Han er kunskapsrik, imøtekommende, oppmerksom og genuint opptatt av meg som pasient. Fra jeg søkte om legebytte til jeg fikk ham som fastlege tok det ca 1,5 år. Det har det vært verd.

Lite empatisk

Lege: Thore Adler Nilsen Skrevet

Lite forståelsesfull.
Flere forhold neglisjereres eller stilles spørsmål ved eks:
«Det var en rar symptomsbeskrivelse» og ferdig med det. «Ikke nødvendig med spesialistundersøkelse eller bildetaking for du skal jo ikke jobbe»
Dårlig på psykiske problemer men tar stort sett tak ved somatiske plager/symptomer

Kunnskapsrik lege.

Lege: Thore Adler Nilsen Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Forståelsesfull og ansvarsbevisst lege.Veldig godt fornøyd. God til å lytte og sende fra seg pasienten når det er noe urovekkende.

STYR UNNA!!!

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Dette er virkelig en lege man MÅ styre unna. Mener at trening gjør deg frisk fra alle sykdommer...
Trening hjelper nok til mye men om man har nyrestein hjelper det ikke med timer på treningsstudio...
Nei denne legen er utrolig dårlig, velg heller en som har DEG i fokus.