Kommunelegekontoret i Halden

Jacob Blochs gate 4 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegekontoret i Halden

Faglig trygg

Lege: Zoltan Karosi Skrevet

Legen er flink lytter hjelper, henviser, tar seg god tid. Lokalene er veldig slitne, og det kunne vært gjort litt koseligere selvom det er gammelt. Dårlig luft! Blodprøvetaging er ett rot. Burde vært ett kølappsystem når de ikke klarer å følge med på hvem pasienter de har. Lang ventetid på time men antageligvis fordi legene har for mange pasienter. Eller bra.

Anbefales ikke

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale denne legen. Han virker til å ha svært lite kunnskap om graviditet og barn. Snakker til små barn med et for komplisert språk i forhold til alder, og blir frustrert når de ikke tør/kan svare. Han legger seg oppi ting han ikke har noe med og som er totalt irrelevant i forhold til hans rolle som lege og det man er kommet for. Framstår uprofesjonell og bastant på områder hvor han åpenbart har lite kunnskap. Det positive er at det er veldig hyggelige helsesekretærer ved kontoret og at det er sjeldent vanskelig å få time innen rimelig tid.

Sein

Lege: Jan Friedl Skrevet

Snakker mye om ting som ikke har noe med saken jeg kom for, sitter og leser langt tilbake i journalen og klarer ikke og sette seg inn i saken for jeg er kommet for og til slutt for han det travelt og sier vi tar det neste gang
Sist hadde jeg time kl 9 kom inn 9.45 og brukte over en time der og ikke gjort det jeg kom for

Direkte ufin og arrogant!

Lege: Jan Friedl Skrevet

Han er ikke interessert i å høre på deg som pasient. Han snakker for det meste med seg selv i 3. person, hvor det er umulig å få komme til ordet. Prøver man å si noe, avbryter han deg med en gang ved å heve stemmen. Virker fjern og glemsk. Han kan kanskje mye teoretisk i faget sitt, men han eier ikke sosiale antenner. Er umulig å kommunisere med. Gammeldags og utdatert. Styr unna!

Ser deg og lytter

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Ser deg og tar deg på alvor. Lytter og følger deg opp. Henviser deg videre til spesialister om nødvendig