Vestnes Kommune Legesenteret

Brugata 6 6390 Vestnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestnes Kommune Legesenteret

Uprofesjonell

Lege: Irina Vadset Skrevet

Opplever denne fastlegen som ustabil i humøret. Jeg har flere ganger opplevd henne som både uprofesjonell og uhøflig. Noen ganger regelrett frekk. Hun har generelt en tendens til å avbryte og hoppe til konklusjoner før man har fortalt ferdig. Styr unna!

Lege som mangler sympati

Lege: Irina Vadset Skrevet

Måtte inn på time hos Irina grunnet at min fastlege ikke var tilgjengelig, jeg opplever henne som at hun ikke hører etter på hva jeg sier, og hopper til usaklige konklusjoner før man får snakket ferdig. Følte meg ikke hørt som pasient og opprørt etter legebesøket.

Fantastisk🥰

Lege: Charlotte Louise Olafsen Skrevet

Kjempe flink å koselig lege, er trygg når jeg er hos henne.
Hjelper meg med det meste, kunne ikke tenke meg noen andre som fastlege.

Fenomenal fastlege

Lege: Irina Vadset Skrevet

Har hatt Irina som min fastlege i over 10 år nå og aldri hatt noen som helst problemer med henne. Det er aldri noe dill-dall, hun går rett på sak, og hun har en dyp forståelse for hva som er best for pasienten. Videre har hun god kunnskap om en rekke forskjellige områder, som både trening, helse, og velvære. Hun evner å sette seg inn i problemstillingen jeg i det gitte tidspunktet har, og klarer å forklare ting på en banal nok måte til at jeg forstår det.

Dyktig og interessert

Lege: Marit Grøtt Nilsen Skrevet

Marit er en fantastisk lege som tar deg på alvor og som viser med oppriktig interesse at hun ønsker å hjelpe. Hun har en utrolig god utstråling, og ikke minst en mild og varm væremåte.