Vestnes Kommune Legesenteret

Brugata 6 6390 Vestnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestnes Kommune Legesenteret

Kjempefornøyd pasient av Aleksandra Narkowicz

Lege: Aleksandra Elzbieta Narkowicz Skrevet

Jeg var veldig trist da min forrige fastlege gav seg, men etter å ha vært inne hos doktor Narkowicz noen ganger så er jeg veldig fornøyd med hvem som tok over. Jeg opplever å bli tatt seriøst når jeg kommer med mine problemer og hun er flink til å gi gode og relevante råd i tillegg til å henvise til videre oppfølging eller medisinering. Sist jeg var der gruet jeg meg litt fordi temaet var litt personlig og kunne vært litt vanskelig å snakke om, men det opplevdes veldig uproblematisk å snakke om det hos Aleksandra. Jeg opplever henne som veldig grundig, og følte at hun virkelig ville være sikker på at jeg fikk riktig hjelp med problemet jeg oppsøkte henne for. Jeg opplevde at hun hørte på meg og forstod meg ved at hun hadde oppfølgingsspørsmål og vennlige kommentarer til det jeg fortalte henne, slik at det opplevdes som at hun hadde god tid til å sette seg inn i min situasjon. Jeg følte meg i det store veldig lettet etter å ha vært der, og kunne i grunn ikke vært mer fornøyd med måten jeg ble møtt på med et problem jeg selv opplever som litt vanskelig og som gjorde at jeg måtte snakke om en del ting jeg vanligvis ikke snakker om.

Jeg opplever henne som spesielt kunnskapsrik når det kommer til hvordan kostholdet påvirker kroppen, og hun kommer gjerne med enkle og konkrete tips for å få et bittelittegranne bedre kosthold hvis det virker relevant. Jeg er litt småfeit og synes det er veldig fint at hun på høflig vis tar opp kosthold og aktivitet der det er relevant, selv om det ikke er hovedgrunnen til at jeg er der. Spesielt det at det gjerne er små og konkrete endringer hun bruker som eksempel så er det lett å prøve å implementere det i dagliglivet.

Barna mine går også hos henne, og jeg synes hun er veldig skånsom og forsiktig med dem. Selv min eldste som er litt skeptisk på helsepersonell var relativt avslappet hos henne.

Hun fremstår generelt som veldig høflig og forsiktig, og virker både vennlig og omsorgsfull. Jeg finner det veldig betryggende å vite at det er henne jeg skal snakke med hvis jeg har problemer med helsa mi, og håper på å få beholde henne som fastlege lenge.

Helt topp!

Lege: Aleksandra Elzbieta Narkowicz Skrevet

Aleksandra er veldig god til å lytte, og hun er særdeles kunnskapsrik. Jeg har alltid fått god hjelp av henne, har ingenting negativt å utsette på behandlingen jeg har fått.
Jeg setter veldig stor pris på henne som fastlege.

Meget dyktig faglig og medmenneskelig.

Lege: Irina Vadset Skrevet

Dr.Irina Vadset fremstår som en faglig dyktig og oppdatert lege.
Hun har et behagelig vesen, er saklig, informativ og man slipper "dill-dall"-snakk.
Ved konsultasjon er hun høflig, delikat og velpleid.
Hun er dyktig i å "lese" pasienten, og har en diskre`t, men fantastisk humor/selvironi.

Meget fornøyd!

Lege: Gabriel Azour Skrevet

Meget fornøyd med lege Gabriel Azour.
Han er en god lege, spesialist. Lege er høflig og oppmerksom .

Fantastisk dyktig fastlege

Lege: Aleksandra Elzbieta Narkowicz Skrevet

Aleksandra er en utrolig flink og jordnær lege. Det var ikke før jeg kom til henne at jeg fikk hjelp med mine ryggproblemer. Tidligere fastleger jeg har hatt har bare avfeid meg og ment at jeg måtte bare trene. Hun er flink til å lytte til pasienten og tar symptomer på alvor.