Legetjenesten i Hadsel

Dr. Thodes gate 8 8450 Stokmarknes

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Hadsel

Lege: Ida Margrethe Ulvo Refnin Skrevet

Dårlig lege, timen er avlyst, 2 ganger ikke engang beklager det, ikke engang sjekk for plager, henvisningen skriver dikt uten å beskrive pasientens klager, veldig dårlig lege!

Grundig. Kunnskapsrik.

Lege: Julia Margull Skrevet

Legen ser pasienten, og lytter til pasienten. Hun stiller oppklarende spørsmål til å tenke gjennom.
Hun følger raskt opp. Og henviser videre ved behov for utredning av spesialister.
Hun er grundig.

Lytter

Lege: Ole Marius Alarcon Tinnan Skrevet

Tar seg god tid og lytter til pasienter. Virker kunnskapsrik. Er hyggelig og imøtekommende. Kommer med alternativer som passer pasienten

Kommuniserte dårlig

Lege: Ingeborg Winther Mykjåland Skrevet

Var inne til vanlig helseattest iflg. fornyelse C1 sertifikat. Er sjelden hos lege, og ba i samme ærend om fornyelse av resept for Ventolin.
Det kostet meg 160,- ekstra uten at jeg ble informert om dette. Er det slik at for hver resept man får, så legges 160,- på faktura? Tidene har isåfall forandret seg til det verre...
Har tidligere mottatt både Dalacin og Ventolin, begge ble himlet med øynene og stilt spørsmål ved. Man blir jo usikker når en lege totalt motsier en annen lege.
Turte ikke be om fornyelse av Valium, noe jeg sjelden bruker, som regel ved fly-reiser.

For lang ventetid

Lege: Ida Margrethe Ulvo Refnin Skrevet

Har hatt ventetid på over 1 mnd og jeg har endt opp has andre leger, har enda ikke møtt fastlegen min.