Gratangen kommunelegekontor

Nordsiveien 73 9470 Gratangen

Siste vurderinger av behandlere ved Gratangen kommunelegekontor

Trygg og energisk

Lege: Helén Éva Rath Skrevet

Bruker tid på oppfølging av sine pasienter og følger opp eksterne aktører. Sykehus, private klinikker, laboratorier og fagaktører. Forklarer folkelig og forståelig hva som feiler og hva skal til for bedring

Meget dyktig og trygg

Lege: Helén Éva Rath Skrevet

Evner å se og forstå. Kunnskapsrik og faglig dyktig. Gir trygghet i prosess sykdom. Meget god lytter og evner å trekke ut relevant informasjon.

Tilgjengelig

Lege: Helén Éva Rath Skrevet

Helen er snill, lydhør, konkret, oppriktig, og lett å få tak i om man behøver hennes hjelp. Hun spør hvordan jeg har det og eg kjenner på meg hun mener å bry seg om mitt velbefinnende . Godt fornøyd

Flink og grundig

Lege: Helén Éva Rath Skrevet

Helhetsinntrykk er at hun er grundig og imøtekommende og meget profesjonell. Presis til timen er også noe som settes pris på.

Hun er en dyktig lege som ikke sitter og ser på når klokken er ferdig

Lege: Helén Éva Rath Skrevet

Har bodd en annen plass og hatt annen fastlege som fulgt barna i mange år.fikk henne som fastlege til barna.hun skapte trygghet til vår datter på en fin måte.tok seg god tid til og bli kjent med barna og utfordringene.blei veldig overasket over viljen til og hjelpe for at barna skulle få best mulig hjelp på best måte.med deres utfordringer.