Karlsøy legekontor

Telefonnummer77 74 82 2077 74 82 ...
Rådhusveien 41 9130 Hansnes

Siste vurderinger av behandlere ved Karlsøy legekontor

Not helpful

Lege: Nastassia Markevichene Skrevet

Presented for a consultation booked by UNN at the Nevrologisk poliklinikk following testing & MRI for a shoulder problem. She was completely unwilling to discuss my file, what was found, what to expect & what to do if problems persist. I had to directly ask for any info I received. I have never met a Dr with such a poor ability to discuss/educate on health outcomes…and she’s a specialist?!

En fantastisk god lege

Lege: Ståle Myreng Skrevet

Han lytter, har mye kunnskap å bruker god tid. Tyr ikke til "lettvindtløsninger" men forsøker virkelig å hjelpe på rett måte.
Den beste legen jeg noengang har hatt.

Flink og lyttende

Lege: Ståle Myreng Skrevet

En flink lege som jeg har hatt som fastlege i mange år.
Er villig til å endre medisindoser etter samråd med pasient.
Føler meg ivaretatt.

Fraværende

Lege: Gry Berntzen Skrevet

Har aldri Hilst på Henne.
Hadde hun som Fastlege over to år men en uendelig lang ventetid gjorde det at jeg kun hadde turnusleger istedet. (ser ingen grunn til at hun treng lengre ventid enn andre fastleger)
Har alvorlige kroniske sykdommer, så tilslutt pinte jeg meg igjennom en lang venteperiode på henne men da dagen nærmet seg, tok hun seg fri og jeg måtte vente enda leeengre!!!
Takk og Farvel.

Den mest opptatte legen jeg har hatt.

Lege: Ståle Myreng Skrevet

Da jeg endelig fikk tak i han på telefon. Så snakker han bare om at han måtte hente kidden i barnehagen. Da va det nokka kjempealvorlig som han måtte få vite. Men han brydde sæ enda bare om å komme sæ å hente ungen i barnehagen. Jeg har aldri i mitt liv blitt behandlet på en sånn måte av en lege. Jeg hadde så sensitive opplysninger å komme til han, At når han bare snakket om barnehagen å dårlig tid. Så fikk jeg inga nytte av denne legen. Jeg fikk ikke fortalt han det jeg skulle. Han var totalt uinntresert i å lytte. Hørte han holdt på med noe annet da jeg snakket med han. Han har alt for lite erfaring på mange punkter. Og bryr seg ikke om at man sier at man har vondt. Han lyttet faktisk ikke litt til hva mine meninger kom med. Det har svekket tilliten til helse systemet helt fullstendig etter å ha hatt denne legen.