Ståle Myreng

Karlsøy Legesenter Mann, 44 år

Autorisert2005
Ledige plasser 183 av 830
Vil du bytte til denne fastlegen?

Karlsøy Legesenter

Hansnes 9130 Hansnes
Ståle Myreng er en av 3 fastleger i Karlsøy

Siste vurderinger av Ståle Myreng

Den mest opptatte legen jeg har hatt.

Da jeg endelig fikk tak i han på telefon. Så snakker han bare om at han måtte hente kidden i barnehagen. Da va det nokka kjempealvorlig som han måtte få vite. Men han brydde sæ enda bare om å komme sæ å hente ungen i barnehagen. Jeg har aldri i mitt liv blitt behandlet på en sånn måte av en lege. Jeg hadde så sensitive opplysninger å komme til han, At når han bare snakket om barnehagen å dårlig tid. Så fikk jeg inga nytte av denne legen. Jeg fikk ikke fortalt han det jeg skulle. Han var totalt uinntresert i å lytte. Hørte han holdt på med noe annet da jeg snakket med han. Han har alt for lite erfaring på mange punkter. Og bryr seg ikke om at man sier at man har vondt. Han lyttet faktisk ikke litt til hva mine meninger kom med. Det har svekket tilliten til helse systemet helt fullstendig etter å ha hatt denne legen.

Hissig og travel lege

Har ikke tid nok og vil ikke lytte til hva pasienten sier, er ikke pasienten enig i at forholdene er som Myreng mener blir han hissig og direkte ufin.

En hyggelig og blid lege

Hyggelig og blid, lytter på pasienten og dens ønsker, gjør en helhetlig vurdering, men prøver selv litt for mye, skulle ha sendt pasient tidligere til spsialist.

Superdåktern på Hansnes!

Faglig dyktig lege. Medmenneske som gir konsultasjonen en avslappende atmosfære og således tilrettelegger for god pasient-lege kommunikasjon.
Spesielt god på muskel-skjelett lidelser. Anbefales.
jjg