Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord

Telefonnummer979 90 940979 90 9 ...
Johan Salmillas Veg 22 9790 Kjøllefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord

Trygg og god lege

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Lytter og tar seg tid til pasienten, handlekraftig og har ett vidt syn på hva årsak kan være.

Lar pasienten få delta i å finne diagnose, og forklarer grundig hva diagnosen egentlig betyr - slik at pasienten selv får si seg enig i diagnosen eller ikke/innvendiger.

Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Jeg har hatt mange leger opp gjennom årene, men Marius er en av kun to leger som faktisk hadde lest mappa mi FØR jeg møtte han første gang. Det var utrolig lettende å slippe å måtte fortelle hele syke-historikken først.
Han er alltid blid, og ser deg i øynene, og jeg oppfatter det slik at det er viktig for han at jeg er trygg i møte med han.
Han undersøker aktuelle problemstillinger på forhånd og har lest seg opp, slik at han kan gi svar på evt. spørsmål.
Dersom jeg har spørsmål han ikke kan svare på direkte, søker han å finne svarene og gir meg tilbakemelding neste gang.
Han har god sans for humor, er kunnskapsrik og setter av god tid til konsultasjonen.

Som en sidekommentar; Har observert hvordan han møter sine pasienter på venterommet, det virker som at han har gledet seg
til at akkurat de har time hos han. Har sett flere ganger at pasientene lyser opp når han kommer.

Dyktig,grundig.....og medmenneske!

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

En sjelden flink lege,blir alltid møtt med respekt og blir tatt på alvor,meget fornøyd! Håper han blir lenge i vår kommune!