Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord

Telefonnummer979 90 940979 90 9 ...
Johan Salmillas Veg 22 9790 Kjøllefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord

Grei og dyktig

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Marius har vært min fastlege i nesten 10 år, vi kommer vekdig godt overends med hverandre, og jeg har altid fått gi inspill ang. min helse. Han tar seg god tid å lytte og vi har også hatt diskusjoner etter konselentasjon om andre ting.

Det negative som jeg nå har opplevd de siste årene er at det er veldig lang venteliste for å få time hos Marius, 3 - 5 uker fram i tid er ikke unormalt.

Pga ventetiden for time kan jeg ikke gi så mange stjerner som han fortjener, når det er noe akutt så trenger man tross alt å få en time før helsen blir værre,

Trygg og imøtekommende

Lege: Agnethe Basma Skrevet

Definitivt den beste fastlegen jeg har hatt!
Agnethe er veldig dyktig i det hun gjør og har en egen evne til og få en til å føle seg trygg og ivaretatt.
Hvis alle leger hadde vært som Agnethe - så hadde verden vært et bedre sted!

Tålmodig og kunskapsrik

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Dyktig lege.Tar pasientene sine på alvor, å prøver å finne beste løsning. Han er også veldig tålmodig og snill.

Trygg, stabil og kunnskapsrik

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Takk for at du så noen resurser i meg som jeg ikke evnet å se selv. Takk for at du alltid lyttet og ga meg kunnskap og innsikt i egen helse, og makt til å ta tak i den. Hos deg fikk jeg empowerment, tro på at jeg hadde muligheter. Du holder deg oppdatert og tilegner deg nødvendig kunnskap kjapt. Inne hos deg er vi likeverdige. Fra å være på grensen til ufør er jeg i dag 100% tilbake og livet er verdig og godt. Skulle ønske jeg kunne tatt deg med meg til nytt sted, jeg savner deg kjære ex-fastlege.

Veldig kunnskapsrik

Lege: Marius Eknæs Lier Skrevet

Veldig kunnskapsrik, trygg og dyktig lege.
Tar pasientene sine på alvor, å prøver etter beste evne å komme frem til en god løsning.