Marius Eknæs Lier

Autorisasjon (2015)

Ingen på venteliste

Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord Telefonnummer979 90 940979 90 9 ...
Johan Salmillas Veg 22 9790 Kjøllefjord
Marius Eknæs Lier er en av 2 fastleger i Lebesby

Siste vurderinger av Marius Eknæs Lier

Grei og dyktig

Marius har vært min fastlege i nesten 10 år, vi kommer vekdig godt overends med hverandre, og jeg har altid fått gi inspill ang. min helse. Han tar seg god tid å lytte og vi har også hatt diskusjoner etter konselentasjon om andre ting.

Det negative som jeg nå har opplevd de siste årene er at det er veldig lang venteliste for å få time hos Marius, 3 - 5 uker fram i tid er ikke unormalt.

Pga ventetiden for time kan jeg ikke gi så mange stjerner som han fortjener, når det er noe akutt så trenger man tross alt å få en time før helsen blir værre,

Tålmodig og kunskapsrik

Dyktig lege.Tar pasientene sine på alvor, å prøver å finne beste løsning. Han er også veldig tålmodig og snill.

Trygg, stabil og kunnskapsrik

Takk for at du så noen resurser i meg som jeg ikke evnet å se selv. Takk for at du alltid lyttet og ga meg kunnskap og innsikt i egen helse, og makt til å ta tak i den. Hos deg fikk jeg empowerment, tro på at jeg hadde muligheter. Du holder deg oppdatert og tilegner deg nødvendig kunnskap kjapt. Inne hos deg er vi likeverdige. Fra å være på grensen til ufør er jeg i dag 100% tilbake og livet er verdig og godt. Skulle ønske jeg kunne tatt deg med meg til nytt sted, jeg savner deg kjære ex-fastlege.

Veldig kunnskapsrik

Veldig kunnskapsrik, trygg og dyktig lege.
Tar pasientene sine på alvor, å prøver etter beste evne å komme frem til en god løsning.

Trygg og god lege

Lytter og tar seg tid til pasienten, handlekraftig og har ett vidt syn på hva årsak kan være.

Lar pasienten få delta i å finne diagnose, og forklarer grundig hva diagnosen egentlig betyr - slik at pasienten selv får si seg enig i diagnosen eller ikke/innvendiger.