Båtsfjord Legekontor

Helseveien 1 9991 Båtsfjord

Siste vurderinger av Båtsfjord Legekontor

Dyktig lege

Lege: Edvard Hjort Iversen Skrevet

Flink, empatisk og dyktig lege. Tar seg tid til pasienten og hører på hva man har å si. Gir gode råd og er flink til å motivere pasienten. Er også flink med barn.

veldig bra lege

Lege: Kajandran Pulenthiran Skrevet

lytter oppmerktsomt.
tar alvorlig det man forteller ang. deg sjølv
lett å komme i kontakt med
servicen god
er 67år, mann, årlig kontroll

Lege: Per-Walter Tynæs Skrevet

Meget kunnskapsrik, empatisk, tydelig og klar overfor meg som pasient. Føler meg 100% trygg. Har hatt mange fastleger, men der er bare en lege jeg tidligere har hatt som kan måle seg med Tynæs og det er Mir. Føler meg fantastisk heldig som har han som fastlege, og jeg er veldig redd han etterhvert skal forlate Båtsfjord.

En fantastisk lege.

Lege: Per-Walter Tynæs Skrevet

Han har alltid tid til å lytte til hva jeg sier, og svarer på det du spør om. Meget grundig med undersøkelser og nøler ikke med å sende deg til videre hvis det er noe som han ikke kan hjelpe med. Han er også en svært behagelig person som får meg til å føle meg trygg. En meget dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Edvard Hjort Iversen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Han har alltid tatt meg på alvor, og sørget for å gi meg god behandling. Han har ikke nølt med å sende meg til videre undersøkelser når det har vært nødvendig. Han er tålmodig og fin å snakke med. Rett og slett en fantastisk lege. En ulempe er at han pendler mellom Båtsfjord og Bergen, så han er ikke lett å få time hos. Du må ofte opp til to-tre uker før du får time og du risikerer å måtte opp til tre kvarter når du møter opp.