Båtsfjord Legekontor

Helseveien 1 9991 Båtsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Båtsfjord Legekontor

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Edvard Hjort Iversen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Han har alltid tatt meg på alvor, og sørget for å gi meg god behandling. Han har ikke nølt med å sende meg til videre undersøkelser når det har vært nødvendig. Han er tålmodig og fin å snakke med. Rett og slett en fantastisk lege. En ulempe er at han pendler mellom Båtsfjord og Bergen, så han er ikke lett å få time hos. Du må ofte opp til to-tre uker før du får time og du risikerer å måtte opp til tre kvarter når du møter opp.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Per-Walter Tynæs Skrevet

Lytter og hjelper meg å forstå. Kan virkelig faget sitt! Jeg hadde aldri byttet lege om det ikke var for at jeg skulle flytte. Skulle gjerne tatt han med meg, haha! Og det sier jo litt hvor god han er. Han er hele familiens lege, fra farmor til mor. Sjeldent noen leger KAN epilepsi men det kan han, han har jobbet på SSE, utrolig bra!

Kjempe flink og lett å snakke med :)

Lege: Kajandran Pulenthiran Skrevet

Dette er min fastlege og han er utrolig flink å følge opp med problemer, han har stor forståelse og er grundig i sitt arbeid :)
uten tvil en av de beste legene jeg har vært hos og kunne vel ikke bedt om en bedre fast lege :)

Fantastisk

Lege: Per-Walter Tynæs Skrevet

Meget behagelig som person. Lytter, empatisk. Faglig oppdatert. Allsidig kompetanse, spesialist i almenmedisin,samfunnsmedisin. Flere års erfaring fra sykehus.

Den beste legen

Lege: Per-Walter Tynæs Skrevet

Lytter, går grundig inn i problemene og finner en god behandling. Helt uovertruffen!