Vital Kiropraktikk

Telefonnummer485 05 822485 05 8 ...
Moldfaret 12L 4848 Arendal

Siste vurderinger av Vital Kiropraktikk

Kunnskapsrik, empatisk og tryg kiropraktor.

Kiropraktor: Jonathan Verderame Skrevet

Jonathan Verderame er en meget kunnskapsrik og dyktig Kiropraktor etter min vurdering. Etter å ha gjennomgått flere nakke og ryggoperasjoner ble jeg sittende tilbake med enorme smerter spesieltrelatert til nakken. Siste undersøkelse utført av Nevrolog konkluderte med at de uforklarlige smertene i armer og beina kom fra nakken. Siden nervene ikke var direkte i klem var anbefalt behandling smerteklinikk og fysioterapi noe som for min del var utprøvd tidligere. Da jeg gjennom bekjente fikk høre om Vital Kiropratikk og kom i kontakt med Jonathan øynet jeg håp om hjelp for smertereduksjon , ett håp som sent i fjor høst ble infridd takket være Vital Kiropratikk’s unike behandlingsmetode kombinert med dyktige og kunnskapsrike behandlere. Tusen takk.

Dyre, uvirksomme behandlinger

Kiropraktor: Jonathan Verderame Skrevet

Anbefalt hyppige timer og ble avkrevd deltagelse på et brukerkurs med commonsensisk kunnskap om kost og bevegelse, med budskap om at om du blir det frisk er det takket være behandlingen og hvis du ikke blir frisk, skyldes det egen innstilling.
15.000 kr fattigere, ingen bedring

Dyktig kiropraktor som ser deg

Kiropraktor: Jonathan Verderame Skrevet

Kiropraktor som jobber helhetlig med å jobbe med grunnene til at du har smerter. Han er den kiropraktoren som har hjulpet meg mest. Gikk fra smerter hver dag til å gå i vedlikeholdsbehandling og stort sett smertefri. Anbefales!