Lurøy Legekontor

Onøyveien 14 8766 Lurøy

Siste vurderinger av behandlere ved Lurøy Legekontor

Rolig, dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Kjempe fornøyd med å ha Randi som fastlege. Hun lytter, har mye erfaring og er faglig dyktig. Hun henviser videre om hun ikke kan hjelpe eller hvis noe trenges videre undersøkelse. Hun følger også bra opp. Anbefales!

Dyktig lege

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Hele familien bruker denne legen,vi er svært godt fornøyd,flink med både barn og voksne,man får fort forståelse for at denne mannen kan faget sitt,svarer godt på spørsmål etc

kan virkelig anbefale denne legen!

Ikke fornøyd

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Stikkord: Ovenfra og ned, dårlig kommunikasjon. Regelorientert, men oppleves ikke pasientorientert. Dårlig til å lytte, høye tanker om eget virke.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Randi Beate Sjøvoll Skrevet

Kunne ikke fått bedre fastlege enn Randi. Hun støtter og gjør alt hun kan for at man skal få den hjelp man trenger. Hun er fantastisk å snakke med, hun lytter og deltar i samtalen. Sitter ikke med nesa nedi pcen under timen. Hun har ofte ringt på ettermiddag/kveldstid om det har vært noe ekstra. Hun er trygg og lett å stole på. Kan snakke om alt med henne og hun er kjapp å ordne ting.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Veldig fornøyd med Daniel som fastlege. Faglig dyktig. Forklarer godt sine vurderinger og forslag til behandling. Gjør meg trygg i situasjonen. Ikke verdens mest utadvendte fyr, men så er det ikke det så viktig for meg når jeg skal til legen.