Kine Lynum

2006

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Kine Lynum

Ikke så fornøyd

Lege som nok er dyktig i sitt fag, men veldig vanskelig å oppnå noe som helst kontakt og tillit til. Hun gir ingen informasjon om vurderinger hun tar, gjentar kun det du forteller henne om tilstanden. Føler alltid at hun ikke kan få meg ut av kontoret fort nok når jeg er der. I tillegg er det usannsynlig lang ventetid for time.

Ikke super service

Jeg har vært pasient hos Kine i 3,5 år. Jeg synes hun er hyggelig og virker som hun kan det hun skal. Men jeg savner å føle meg tatt vare på (medisink). Hun var flink til å ta tak i det som ble tatt opp, men ingenting annet. Ikke noe ekstra service.

Veldig god lege!

Fastlegen min var sjuk, så kom til Kine. Er utrolig fornøyd med det, for følte at ho tok meg på alvor med begge tingene jeg tok opp. Både hørte etter, viste at ho brydde seg og tok meg på alvor. Jeg hadde ingen problemer med å åpne meg for henne om problemene mine. Har ofte følt meg overkjørt av leger tidligere, og at det ikke er noe galt, men ho hjalp meg med det jeg ville og ville at vi skulle ta og utvide blodprøvene mine fra de få tingene jeg egentlig skulle sjekke, til om det kunne være andre ting også. Jeg måtte vente litt for å komme inn, men istedenfor å være der i 20 min, endte jeg opp i mellom 30 min, så følte ho tok seg tid til det jeg hadde å komme med.

Alltid tatt meg på alvor

Kine Lynum has vært min lege i studietiden, og jeg kunne ønske jeg kunne beholde henne videre. Hun har alltid tatt meg på alvor, har tatt seg tid til å lytte og er forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste. Flink med barn er hun også.

En fantastisk og omsorgsfull lege!

Kine har vært fastlegen min i 2 år nå, og hun kan anbefales på det varmeste. Hun tar seg tid til å snakke ordentlig med det, tar deg på alvor, lytter godt og gjør alltid grundig undersøkelser.

Grunnet kronisk sykdom har jeg trengt tett oppfølging, og hun har virkelig tatt godt vare på meg.