Kine Lynum

SiO Helse

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Kine Lynum

Hit or miss

Kine er absolutt faglig dyktig, og finner ut av de fleste medisinske problemene på en okei måte. Det virker likevel som det er litt hit or miss om hun har en hyggelig tone med pasientene sine.
Hos meg har det vært miss, da hun alltid har hatt en noe arrogant holdning, og ikke innbyr til tillit. Det føles også alltid som det er mest mulig hastverk for å få inn neste pasient, da hun nærmest reiser seg midt i en setning for å åpne døren og få deg ut. Det er i tillegg fryktelig lang ventetid, alltid mellom 2-3 uker (med mindre det er helt akutt).
Hun er altså en flott lege for deg som trenger en faglig kompetent, men ganske så upersonlig fastlege.

Lyttende og grundig lege

Har hatt Kine som lege i 6 år nå og kunne godt tenkt meg å fortsette med henne hvis jeg ikke var for at jeg er nødt til å bytte fordi jeg ferdig som student. Kine lytter, er grundig og henviser videre om nødvendig. Det eneste negative er tilgjengeligheten, da det kan ta tid før man får time. Sist fikk jeg time tre uker etter at jeg bestilte. Men hvis man trenger akutt-time har jeg opplevd å få det samme dag om nødvendig.

Ikke så fornøyd

Lege som nok er dyktig i sitt fag, men veldig vanskelig å oppnå noe som helst kontakt og tillit til. Hun gir ingen informasjon om vurderinger hun tar, gjentar kun det du forteller henne om tilstanden. Føler alltid at hun ikke kan få meg ut av kontoret fort nok når jeg er der. I tillegg er det usannsynlig lang ventetid for time.

Ikke super service

Jeg har vært pasient hos Kine i 3,5 år. Jeg synes hun er hyggelig og virker som hun kan det hun skal. Men jeg savner å føle meg tatt vare på (medisink). Hun var flink til å ta tak i det som ble tatt opp, men ingenting annet. Ikke noe ekstra service.

Veldig god lege!

Fastlegen min var sjuk, så kom til Kine. Er utrolig fornøyd med det, for følte at ho tok meg på alvor med begge tingene jeg tok opp. Både hørte etter, viste at ho brydde seg og tok meg på alvor. Jeg hadde ingen problemer med å åpne meg for henne om problemene mine. Har ofte følt meg overkjørt av leger tidligere, og at det ikke er noe galt, men ho hjalp meg med det jeg ville og ville at vi skulle ta og utvide blodprøvene mine fra de få tingene jeg egentlig skulle sjekke, til om det kunne være andre ting også. Jeg måtte vente litt for å komme inn, men istedenfor å være der i 20 min, endte jeg opp i mellom 30 min, så følte ho tok seg tid til det jeg hadde å komme med.