Kine Lynum

SiO Helse

2006

Siste vurderinger av Kine Lynum

Veldig god lege!

Fastlegen min var sjuk, så kom til Kine. Er utrolig fornøyd med det, for følte at ho tok meg på alvor med begge tingene jeg tok opp. Både hørte etter, viste at ho brydde seg og tok meg på alvor. Jeg hadde ingen problemer med å åpne meg for henne om problemene mine. Har ofte følt meg overkjørt av leger tidligere, og at det ikke er noe galt, men ho hjalp meg med det jeg ville og ville at vi skulle ta og utvide blodprøvene mine fra de få tingene jeg egentlig skulle sjekke, til om det kunne være andre ting også. Jeg måtte vente litt for å komme inn, men istedenfor å være der i 20 min, endte jeg opp i mellom 30 min, så følte ho tok seg tid til det jeg hadde å komme med.

Alltid tatt meg på alvor

Kine Lynum has vært min lege i studietiden, og jeg kunne ønske jeg kunne beholde henne videre. Hun har alltid tatt meg på alvor, har tatt seg tid til å lytte og er forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste. Flink med barn er hun også.

En fantastisk og omsorgsfull lege!

Kine har vært fastlegen min i 2 år nå, og hun kan anbefales på det varmeste. Hun tar seg tid til å snakke ordentlig med det, tar deg på alvor, lytter godt og gjør alltid grundig undersøkelser.

Grunnet kronisk sykdom har jeg trengt tett oppfølging, og hun har virkelig tatt godt vare på meg.

Flink og vennlig.

Lynum har vært min fastlege i studietiden og jeg fortsetter å bruke henne. Hun er imøtekommende og flink. Hun er en utmerket fastlege for meg og mitt barn.

Ikke den beste, men helt ok

Kine Lynum er en lege som kan mye, men hvis det er noe hun ikke kan overlater hun det til pasienten å finne ut hva som skal gjøres videre. Hun lar deg snakke ferdig, men sitter og sier "mhm" nesten hele tiden mens jeg snakker, noe som kan være forstyrrende i lengden. Ikke misforstå, Lynum er en lege som tar deg på alvor, men virker noen ganger litt arrogant.
Det som er et stort pluss er at hun tar seg tid til deg, men som igjen kan føre til litt venting på venterommet.

Syns noen ganger personalet der kan virke litt sure og likegyldige, det er ikke noe hyggelig hvis man er i en vanskelig situasjon og trenger hjelp.

Omsorgsfull lege

Kine har vært min fastlege mens jeg har vært student, og jeg er virkelig fornøyd med henne. På grunn av mine utfordringer går jeg oftere til legen enn gjennomsnittet, og hun har virkelig vært flink til å følge meg opp. Jeg har opplevd at hun har lyttet, forstått, forsøkt å finne gode løsninger og spilt på lag med meg, helt og holdent. Hadde jeg ikke vært ferdig som student nå, hadde jeg definitivt beholdt henne videre. Anebfales på det sterkeste!

Flink lege!

Lynum er en dyktig lege, kort sagt.
Hun er flink til å lytte, stille spørsmål og til å bruke den disponible tiden effektivt. Jeg fikk mer enn forventet igjen for mitt besøk hos Lynum.
Hun er dyktig og jeg føler jeg blir tatt på alvor når jeg snakker med henne.

Kaldt fastlege

Muligens Kine har forandret sin holdning til pasientene nå. Men tilbake i 2011-12 hadde jeg alltid en følelse at jeg ble oversett og ikke tatt på alvor

Empatisk lege

Må innrømme at jeg kun har vært innom Kine én gang, men det var et svært behagelig besøk. Hun lyttet til det jeg sa, tok de nødvendige prøvene og det var det. Muligens litt kald og opptatt av å være effektiv, men dette synes jeg er bedre enn å vente lenge.

Veldig fornøyd

Kine Lynum er en profesjonell og flink lege, og som person er hun hyggelig og imøtekommende. Anbefales!

God opplevelse

En gang fastlegen min ikke hadde ledig tid, og det hastet med problemstillingen, fikk jeg denne legen. Jeg hater virkelig den situasjonen når du ikke kan gå til din faste og vante lege, for da kan du få hummer og kanari. Men det var heldigvis ikke tilfellet her. Jeg opplevde absolutt at hun tok meg på alvor, og skrev ut medisiner som hadde god effekt. Ettersom problemet måtte følges opp, var jeg tilbake to ganger, og da opplevde jeg også at hun virkelig var opptatt av å være nøye og grundig. Hun ga seg liksom ikke før jeg var helt frisk. Og det synes jeg var veldig positivt. Hadde følt meg helt trygg om jeg havnet hos henne igjen, og kunne sikkert hatt henne som fastlege.

God balase mellom profesjonalitet og medfølelse

Kine er alltid imøtekommende, tar seg god tid til å lytte, og følger opp med spørsmål knyttet til det jeg som pasient forteller. Hun tar meg alltid på alvor og jeg opplever at hun har tillit til meg som pasient og det skaper tilit til henne også. Jeg føler meg aldri ukomfortabel hos henne da hun er svært profesjonell, og hun har en varme ved seg som vitner om at hun har omsorg for pasientene sine også. Veldig glad for at jeg har henne som fastlege!

Hyggelig studentlege

Vet ikke hvor de negative kommentarene kommer fra. Lynum både smiler og er hyggelig. Aldri sett ho sur.
Samtidig er det lett for meg å snakke med henne om private ting uten å være flau. Behandler meg profesjonelt og jeg vil ikke bytte fastlege.

Strålende lege

Hun var profesjonell og hyggelig, og vi kunne snakke nøkternt og pragmatisk om alle problemene jeg hadde, og få løst det fint og enkelt. Kommer til å savne å ha henne som lege!

nei takk.

Denne legen skulle kanskje ha hatt mer selvinnsikt og funnet et yrke der hun slipper å snakke med mennesker,for det er noe hun ikke mestrer.Innbyr på ingen måte til tillitt og å åpne seg for henne,virker som hun er mest opptatt av å holde deg på en viss avstand.Har en holdning som vitner om at hun er den som tror "hun vet best".
Ville ikke valgt denne legen,det er mange andre flinke der ute med et innbydende vesen og et menneskelig snev over seg.

Veldig bra lege.

Jeg har vært pasient hos denne legen flere ganger. Hun virker veldig flink og hyggelig.
Hun tar meg på alvor. Mye bedre enn min forrige lege.

Ble ikke tatt på alvor

Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse hos henne. Jeg hadde kviet meg for å gå til lege med et privat problem, men bestilte omsider GU, og fikk tildelt denne legen. Da jeg omsider kom meg avgårde, ville hun ikke undersøke meg fordi jeg var for ung(!). Hun lyttet ikke når jeg beskrev problemene mine, og viste heller ingen forståelse for at dette var noe jeg hadde gruet meg til å fortelle om og få undersøkt, og at det siste jeg trengte var en avvisende,sur lege. Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor,og var på gråten etterpå fordi jeg følte meg dårlig behandlet. Bestilte time hos en annen lege,hvor jeg fikk god hjelp.

Veldig lei meg for at jeg ikke lenger er student

For da kunne jeg fortsette med å ha Kine Lynum som fastlege. Kjempefornøyd med henne!! Hjalp meg med alt, og det på en proff, vennlig og imøtekommende måte.

faglig kompetent - en god lege

Legen har et åpent sinn, tar seg den tiden det trengs å vurdere pasienten, er en flink lytter og tar hensyn til pasienten i forhold til individuelle problemer. Kan anbefales på det sterkeste.