Legene på Sundvollen

Kleivstadgata 1 3531 Krokkleiva

Siste vurderinger av Legene på Sundvollen

Grundig og vennlig

Lege: Gry Halvorsen Høva Skrevet

Meget dyktig lege som ikke gir seg før det er godt nok undersøkt og fastslått hva tilstanden er. Henviser videre til testing etter godt skjønn og samtaler med deg som pasient. Spesialist ang hjerte /kar-sykdommer.

Ikke grundig og useriøs

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Lege "trodde" pasienten, meg, ble bedre om jeg kuttet ut det eneste som har holdt meg frisk fra en nå snart 3 årig infeksjon... Ingen grundig sjekk har blitt gjort (!) og det virker som om det er lettere å jobbe mindre enn mer, for å avdekke hvorfor jeg er syk. Ikke blitt vist respekt, selv med en alvorlig infeksjon... Ikke seriøs og virker usikker.

Meget hyggelig dame

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Men følte at ikke kjemien stemte helt, noe jeg synes er viktig og ha med min fastlege. Har derfor byttet, men har ingen problemer med og anbefale henne videre for det. Hun var bare ikke rett for meg.

Sikker og ga et solid inntrykk

Lege: Synne Merete Dahle Frimanslund Skrevet

Fikk en positiv oppfølging og følte at jeg var kommet til en lege som var vel kvalifisert for den tjenesten jeg forespurte. Nøye og presis. Anbefales på det varmeste.

Trygg, vennlig, faglig dyktig

Lege: Gry Halvorsen Høva Skrevet

Fikk et trygt og godt førsteinntrykk av legen. Fikk følelsen av at hun tok meg seriøst og nølte ikke med å ta prøver for å finne ut av hva som var galt. Hun var interessert, vennlig og virket faglig dyktig.