Synne Merete Dahle Frimanslund

Autorisasjon (2014)

Legene på Sundvollen Telefonnummer31 41 50 0531 41 50 ...
Kleivstadgata 1 3531 Krokkleiva
Synne Merete Dahle Frimanslund er en av 6 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Synne Merete Dahle Frimanslund

Bunnsolid lege

Tar pasienten på alvor, tar seg god tid, er empatisk og grundig. Hun virker faglig sterk og når det gjelder meg, har hun både avdekket alvorlig sykdom og fulgt meg opp på en veldig kompetent måte.

Faglig dyktig og empatisk

Jeg er veldig fornøyd med å ha Synne som fastlege. Alltid blid og vennlig, faglig dyktig, oppdatert og med en empatisk fremtoning. Synes hun gjør gode vurderinger, noe som er tillitsvekkende. Beste fastlegen jeg har hatt så langt! Kan også legge til at legekontoret har de blideste helsesekretærene jeg har møtt.

Veldig godt inntrykk

Kunnskapsrik og forståelsesfull person som setter seg inn i mine plager og forklare hva og hvordan en løsning kan være. Virker som hun har bred og god kunnskap og som ivaretar pasientens beste. Har vært der mye og aldri noe problem med rask time. Jeg stoler på denne legen og skulle ønske alle leger var som hun. 10 av 10

Svært positivt

Veldig hyggelig og positiv opplevelse, lyttende, kunnskapsrik, interesser i meg som pasient, flink til å formidle, og til å ta opp forhold som kan være vanskelige å snakke om. Anbefales på det sterkeste

Hyggjeleg, imøtekomande og flink

Ordna det som skulle ordnast på ein god måte. Positivt inntrykk av denne legen. Lyttande og svarte på spørsmål. Kjende meg godt i vare teken.