Synne Merete Dahle Frimanslund

Kleivstadgata 1 3531 Krokkleiva
Synne Merete Dahle Frimanslund er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Synne Merete Dahle Frimanslund

Veldig godt inntrykk

Kunnskapsrik og forståelsesfull person som setter seg inn i mine plager og forklare hva og hvordan en løsning kan være. Virker som hun har bred og god kunnskap og som ivaretar pasientens beste. Har vært der mye og aldri noe problem med rask time. Jeg stoler på denne legen og skulle ønske alle leger var som hun. 10 av 10

Svært positivt

Veldig hyggelig og positiv opplevelse, lyttende, kunnskapsrik, interesser i meg som pasient, flink til å formidle, og til å ta opp forhold som kan være vanskelige å snakke om. Anbefales på det sterkeste

Hyggjeleg, imøtekomande og flink

Ordna det som skulle ordnast på ein god måte. Positivt inntrykk av denne legen. Lyttande og svarte på spørsmål. Kjende meg godt i vare teken.

Ikke sett og ikke hørt

Var på konsultasjon i forbindelse med diagnose fra spesialist om en tilstand som er ansett som en kvinnesykdom. Lege gjorde meg oppmerksom på at hun ikke visste hva sykdommen var, men at hun hadde søkt det opp og gav meg noen anbefalinger etter hva hun hadde lest seg opp på dagen i forveien. Gav ikke uttrykk for å forstå mine bekymringer rundt min sykdom og var ikke villig til å ta blodprøver som kunne bekreftet/avkreftet mine mistanker. Klarte ikke gi meg faglige begrunnelser for å avkrefte mine bekymringer annet enn å si at det ikke var noe å bekymre seg for. Til tross for nyere norsk forskning på området som jeg konfronterte henne med, og at dette også var en del av grunnlaget for bekymringen min, svarte hun at hun ikke kjente til studien/forskningen. Hun viste ingen vilje til å undersøke dette nærmere. Fremstod veldig bastant til tross for at det et fagområdet hun tydelig ikke kunne mye om. Overrasket over at hun ikke kunne kommunisert med spesialist som satt diagnosen for å rådføre seg. Ble ikke betrygget av henne og følte meg overhodet ikke hørt eller sett.

Meget hyggelig dame

Men følte at ikke kjemien stemte helt, noe jeg synes er viktig og ha med min fastlege. Har derfor byttet, men har ingen problemer med og anbefale henne videre for det. Hun var bare ikke rett for meg.