Tyholmen Tannlegesenter

Tyholmen Tannlegesenter holder til i Arendal

Siste vurderinger av Tyholmen Tannlegesenter

Hyggelig, rolig og informativ

Tannlege: Christine Westlie Bergman Skrevet

Ble henvist hit av tannlegen min og har bare positivt å si. Både tannlege og sekretær var søte, herlige, kunnskapsrike og hyggelige.
Utsikten var nydelig.

Ellers var tannlegen rolig, pratet og forklarte godt og var ellers veldig dyktig. Følte meg godt ivaretatt og med stor tillitt til tannlege.

Bare positivt å si og kan absolutt anbefales.

Pen utsikt, svært dårlig opplevelse.

Tannlege: Lars Axel Bergman Skrevet

Utsikten fra stolen er svært pen. Dette hjelper svært lite når tjenesten man faktisk betaler for er svært dårlig. Hadde tannregulering i ca 2 år. I løpet av disse årene måtte jeg møte opp sikkert 15 ganger utover det som var i utgangspunktet avtalt. Dette var pga klosser/brikker løsnet hele tiden. Jeg var svært forsiktig med hva jeg spiste. Enkelte ganger løsnet de rett etter jeg hadde vært hos han, dette ble altså dyrt. Samtidig savner jeg at nevnte fokuser mer på pasienten. Savner at han forklarer hva han gjør, mens jeg er der, minst en rask oppsummering på slutten av timen om hva han har gjort, og planen fremover. Samtidig var besøkene svært smertefulle. Og ja, det skal ikke være behagelig hos tannlege. Men dette var tidvis brutalt. Kom vanligvis hjem med blødende tannkjøtt, og kutt i munnen. Jeg forstår at dette kan skje, men dette var ekstremt.
På den andre siden ble det ett bra resultat. Men oppsummert ville jeg fått et minst like bra resultat, samtidig mindre smertefullt og mye billigere ved å oppsøke en annen kjeveortoped.

Verste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Lars Axel Bergman Skrevet

Veldig dyrt, kom hjem med kutt i munnen hver gang jeg ble behandlet av han. Det var alltid noe feil hver gang det ble gjort noe med min regulering. F.eks klumpene løsnet kort tid etterpå, strengen løsnet, eller var for lang, slik at den stakk meg. Prøvde og bytte reguleringstannlege flere ganger, men ble fortalt at det ikke gikk. Hvis jeg noen gang blir henvendt tilbake igjen, kommer jeg ikke til og møte opp.

Kan anbefales!

Tannlege: Lars Axel Bergman Skrevet

Jeg har hatt behandling i voksen alder, og følte meg veldig godt i varetatt. Åpenbart en veldig dyktig kjeveortoped, noe som ga meg trygghet i forhold til å få det beste resultatet. Også opptatt av å informere meg underveis i forhold til det vi ville oppnå. Fikk et overslag i forkant som ble delt opp i et antall fakturaer, kjempegreit og oversiktlig.Veldig fin klinikk og hyggelige ansatte som sørget for en god opplevelse hver avtale jeg hadde.

Dyktig dame

Tannlege: Christine Westlie Bergman Skrevet

Flink dame som tar seg tid og forklarer så jeg forstår. Følte meg godt ivaretatt.
Litt lang ventetid.