Vegard Ildahl Berg

Klinikk

Stoa Tannlegesenter

Stoaveien 43 4848 Arendal

Siste vurderinger av Vegard Ildahl Berg

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Stoa Tannlegesenter Skrevet

Ja her er det bare å sette fem stjerner over "hele fjøla" med en gang.
Er godt fornøyd tannlege Vegard Berg. Ja hele familien er det. Blir aldri aktuelt å bytte. Han gir forklaringer underveis i forhold til hva han gjør, er effektiv samtidig som han fremstår rolig, har glimt i øyet og blid tone. Og det er betryggende at han er nøye og faglig dyktig. Tipp topp!

Tålmodig og dyktig

Klinikk: Stoa Tannlegesenter Skrevet

Rolig, effektiv, god til å forklare osv. Veldig flink!
Anbefaler alle med tannlegeskrekk å bruke Stoa Tannlegesenter.

Utrolig flink

Klinikk: Stoa Tannlegesenter Skrevet

Profesjonell, tålmodig og flink - Liker at han forklarer alle steg han tar i behandlingsprosessen.

Utrolig grei tannlege

Klinikk: Stoa Tannlegesenter Skrevet

Svært fornøyd. Forsiktig, nøye med jobben og forklarer hele tiden underveis og etterpå. Empatisk og alltid på godt humør. Viser røntgenbilder bl.a og forklarer hva som er galt/rett. Nøye med oppfølging innkallelser.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Arendal Tannlegesenter Skrevet

Veldig flink. God til å forklare. God forståelse. Gir informasjon om dine rettigheter om refusjon om en er i den kategorien.
Har innsikt i fysiske sykdommer som kan gå utover tannstell/hygiene og problemer i munnhulen,tenner,tannkjøtt.
Byttet til Vegard etter en anbefaling og angrer ikke en eneste dag. Han har rettet opp alle mine tannskader-problemer. Han innhenter annen ekspertise fra kollegaer om han er i minste tvil om en behandling.
Jeg har fått redusert mine tannlege utgifter enormt. Snakker da om mange tusen pr år til ca 2000,- pga 2 nødveninge innkallinger pr år med full sjekk og rensing.