Jan Arne Holtz

Jan Arne Holtz er en av 532 fastleger i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Jan Arne Holtz

Tilsynelatende sympatisk

Jeg opplever Jan Arne som en lege som prøver å virke sympatisk ved å sitte rett ovenfor deg og spørre hvordan du har det. Han lar deg prate og prate, men hører han egentlig etter?! Jeg opplever han som nokså hoven, han bagatelliserer situasjonen min og tar meg ikke på alvor. Han sender deg gjerne til å ta noen overfladiske prøver, men så avfeier han deg like lett uten å følge opp. Skummelt!

Lite sympatisk

Jan Arne Holtz er en lege som gjør den jobben han må, men som ikke nødvendigvis er interessert i å hjelpe deg i mer sammensatte tilfeller. I situasjoner med konkrete, enkle spørsmål fra min side har han ikke gitt svar på det jeg lurer på, og jeg har også opplevd ham som nedlatende ved flere anledninger under et besøk i en vanskelig situasjon. Har kun vært hos ham noen få ganger, men har likevel valgt å bytte fastlege på grunn av et lite tillitsvekkende inntrykk.

Flink og sympatisk

Jeg har en lang, sammensatt og slitsom sykdomshistorikk, men føler meg godt ivaretatt av denne legen. Han fremstår innsiktsfull, lyttende og tålmodig. Akkurat så bra som man håper en fastlege kan være. Anbefales