Ekeberg Legekontor

Brannfjellveien 52 1181 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ekeberg Legekontor

Utrolig flink med barn

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Jeg og mine to gutter har hatt Vattekar som fastlege siden ordningen kom. Er sjelden hos legen selv men to aktive gutter har vært der stadig vekk med diverse skader fra aktiv lek samt migrene og annet. Selv om det virker som det er travelt på kontoret får du alltid følelsen av at legen har god tid når du først kommer inn. Han lytter og er flink til å snakke med ungene. Legeskrekk har aldri vært et tema i vår familie!

Damene som svarer på telefonen ødelegger!

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Tor er en kjempehyggelig lege som jeg har gått til i mange år. Jeg har ikke noe å utsette på han; damene i "resepsjonen" derimot! De er så frekke og nedlatende at jeg har ikke sett på maken, at de i det hele tatt får lov til å jobbe der enda er for meg et mysterium! Makan til frekke mennesker skal man lete lenger etter. De er IKKE intressert i å være serviceminded, de vil helst ikke at du skal få komme til legen de har en måte å snakke på som er helt bak mål. Jeg vurderer sterkt å bytte fastlege bare for å slippe å måtte forholde meg til disse kvinnfolka igjen.

Så legen er jeg fornøyd med, men damene ødelegger virkelig så mye at jeg må gi to sjerner.

En helt fantastisk lege

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Vattekar har nå vært min fastlege og legen jeg har gått til siden 2001. Han lytter til hva du har og si, og tar seg tid til deg. Han er velsig opptatt av at du skal ha det bra og gir seg ikke før en løsning er funnet. Han er flink til og henvise til spesialister når det trengs.
Har det ikke vært for han hadde jeg nok ikke hatt det så bra som jeg har i dag.

Ryddig vennlig lege

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

Lett å få time når det trengs Alltid presis. Vennlig, oppmerksom, ryddig.
Har aldri vært alvorlig syk så har ikke erfaring med oppfølging i den forbindelse.
Legekontoret ser ut til å drives godt, hyggelige og effektive ansatte.

den mest utilgjenglige legen

Lege: Tor-Narve Vattekar Skrevet

ekstremt vansklig og få kontakt med han, det er et prosjekt i seg selv og få time.