Gamlebyen Legesenter

St. Halvards Plass 1 0192 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gamlebyen Legesenter

Min erfaring: Khalid er en veldig god lege

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Khalid er og har vært min lege i over 25 år. Det er mange grunner til dette, blant annet følgende:

a) Khalid er en god lytter.
b) Khalid er støttende.
c) Khalid er entusiastisk og taler fra hjertet.
d) Mitt inntrykk (som ikke-helsefaglig utdannet) er at Khalid har høy medisinsk kompetanse og kjenner god til hvordan helsevesenet (inkludert relaterte institusjoner) fungerer.

Oppsummert: Khalid er veldig god lege!

Flink lege

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Jeg flyttet mange ganger og provde flere leger, men lege khalid er best følge meg trygget med han og veldig flink med diagnose og henvesning.

Dette er min farstlege over ca. 25 år

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Dr. Khalid har vært en dyktig lege gjennom alle år jeg har vært pasient hos han. Kommunikasjonen har vært meget god, med gjensidig forståelse. Han har ofte stukket seg det lille ekstra for å henvise meg til den rette legen om det har vært områder utenfor hans profesjon. Legen er også flink til å bruke god tid med når man har mye på hjertet, min vurdering av Khalid som legen er meget bra.

not recommendable

Lege: Khalid Khawar Skrevet

poor communication, doesn't share reports of x-rays, MRI, and any sort of blood test. doesn't listen to patient fully. Consulation goes like yes/no question. even cold and rude with patient. I visited him almost everymonth since November 2021 as i was dealing with multiple health issues, everytime I visit him, my stress got doubled due to the cold interaction with him. I felt like I am talking to a CIB officer rather than with a doctor. I felt bad and embaressed. I couldn't sleep sound for two nights I visited him last time. Thanks God, finally I am getting rid of him as my waiting list for another doctor is approved.

Kunnskapsrik, med stor empati

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Jeg er en multisyk kvinne og har fått mange fastleger på grunn av flytting og utålmodige leger.
Dr Khawar er en veldig dyktig lege som følger opp med pasientene sine. Nøler ikke med henvise videre, hvis det er behov for det.
Er en fantastisk person, med store empatiske evner.
Gjør alt for at pasientene får den behandlingen de trenger.
Han er flink med å stille diagnoser og kommer med effektive løsninger.
Setter pasienten i fokus og man vet at man er i gode hender.
Anbefaler ham på det sterkeste.