Moberg Legesenter

Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Moberg Legesenter

Den beste legen eg har hatt

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Legen er lyttande og effektiv. Kommuniserar på ein måte som gjer at ein følar seg som eit menneske, ikkje som ei vare på eit samleband. Ivaretakande og dyktig fagleg. Utruleg synd at han ikkje lenger jobbar ved Landås legesenter.

Glimrende lege!

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Dr. Dale hadde ett mål for øye; å gjøre meg frisk! Både store og små bekymringer ble behandlet både grundig og profesjonelt, Samtidig som han utviste stor forståelse og tok meg på alvor. En glimrende lege!

Effektiv lege

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Tilgjengelig, flink og kommer raskt til poenget. Bruker moderne teknologi for både timebestilling og oversikter. Flytter dessverre fra Bergen til Os på slutten av 2016.

Landås legekontor er av den vanlige, lett slitne typen uten særlig gode åpningstider.

Umulig å få kontakt med

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Jonas Dale er svært vanskelig å få kontakt med. Jeg har prøvd å få ny resept på et legemiddel jeg er avhengi av i 2 uker. Ingen respons. Jeg tar kontakt med Volvat

Snill og ordentlig lege

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Veldig fornøyd med denne lege, trist at han slutter. Tar meg alltid på alvor, har alltid tid til å høre på meg. brukte masse tid på snakk og jeg følte meg virkelig forstått og respektert.