Jonas Nordvik Dale

Moberg Legesenter
Mobergsbakken 111 5209 Os
Jonas Nordvik Dale er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jonas Nordvik Dale

Den beste legen eg har hatt

Legen er lyttande og effektiv. Kommuniserar på ein måte som gjer at ein følar seg som eit menneske, ikkje som ei vare på eit samleband. Ivaretakande og dyktig fagleg. Utruleg synd at han ikkje lenger jobbar ved Landås legesenter.

Glimrende lege!

Dr. Dale hadde ett mål for øye; å gjøre meg frisk! Både store og små bekymringer ble behandlet både grundig og profesjonelt, Samtidig som han utviste stor forståelse og tok meg på alvor. En glimrende lege!

Effektiv lege

Tilgjengelig, flink og kommer raskt til poenget. Bruker moderne teknologi for både timebestilling og oversikter. Flytter dessverre fra Bergen til Os på slutten av 2016.

Landås legekontor er av den vanlige, lett slitne typen uten særlig gode åpningstider.

Umulig å få kontakt med

Jonas Dale er svært vanskelig å få kontakt med. Jeg har prøvd å få ny resept på et legemiddel jeg er avhengi av i 2 uker. Ingen respons. Jeg tar kontakt med Volvat

Snill og ordentlig lege

Veldig fornøyd med denne lege, trist at han slutter. Tar meg alltid på alvor, har alltid tid til å høre på meg. brukte masse tid på snakk og jeg følte meg virkelig forstått og respektert.

Veldig bra lege!

Jeg er veldig fornøyd! Du føler at du blir hørt på og tatt alvorlig. Veldig flink til å forklare ting på en forståelig måte, lett å få time!

Spot on!

Har mye kunnskap, også om videre oppfølging. Er også kreativ og kan tenke utenfor boksen. Imøtekommende, men samtidig effektiv.

Faglig flink og medmenneskelig

Evner å tenke konstruktivt på pasientens vegne. Faglig sterk og et flott medmenneske. Flink til å kommunisere og bruker et tydelig og forståelig språk.

God men travel lege

Ung og energisk, men virker samtidig travel og føler ikke alltid at han tar problemer på alvor. Virker som om han ønsker konsultasjonen ferdig så snart som mulig for å komme gjennom listen raskest mulig. Det betyr også at han er effektiv og har lite ventetid.

Flink og meget tilitsvekkende

Han ser deg og hører deg som pasient og tar deg på alvor. Sjekker og tar prøver om nødvendig. Han er utrolig hyggelig og skjønn lege. Har hatt en del fastleger opp igjennom årene men han er den jeg har hatt mest tillit til. Så er det letg å komme til å få time.

En helt fantastisk lege!

Jonas Dale fremstår som en meget dyktig og seriøs lege som tar deg som pasient på alvor. Han er oppriktig, grundig og hjelpsom. Jeg er meget fornøyd med han som lege og kan varmt anbefale ham videre!

Hyggelig lege

Fornøyd med han som lege. Flink til å forklare sykdommer og hva som forårsaker de og hvordan man unngår de i fremtiden. Virker til å ha høy kompetanse i allmennlegefaget.

Slik skal en lege være

Faglig dyktig,tar pasienten på alvor,gir seg ikke før årsak er funnet,lett å kommunisere med forstår hva pasienten forklarer.,

God lege

Legen tok seg god tid til å lytte. Han var blid, hyggelig og kunnskapsrik, og jeg følte meg vel ivaretatt. Kan anbefales.

Lydhør og seriørs lege

Jonas Dale er en lyttende lege som tar seg tid til å forstå å gå i dybden på hva en har å komme med. Han lar først fremst deg som pasient få frem hva du vil formidle og forholder seg deretter seriøst til det du sier, uten å tilpasse det du sier til noe som legen "ønsker" det det skal være.

Han oppleves som imøtkommende, jordnær og ærlig.

Ung lege som anbefales på det varmeste!