Jonas Nordvik Dale

Mobergsbakken 111 5209 Os
Jonas Nordvik Dale er en av 21 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Jonas Nordvik Dale

Fantastisk lege!

Nå har vi endelig funnet en som ser hele mennesket og skjønner at ting henger sammen. Jonas Dale tar oss seriøst, er nysgjerrig, kunnskapsrik og tør å utfordre. Han stiller opp når det er behov og er alltid ‘pålogget’ når vi er hos han. Et fantastisk menneske.

Den beste legen eg har hatt

Legen er lyttande og effektiv. Kommuniserar på ein måte som gjer at ein følar seg som eit menneske, ikkje som ei vare på eit samleband. Ivaretakande og dyktig fagleg. Utruleg synd at han ikkje lenger jobbar ved Landås legesenter.

Glimrende lege!

Dr. Dale hadde ett mål for øye; å gjøre meg frisk! Både store og små bekymringer ble behandlet både grundig og profesjonelt, Samtidig som han utviste stor forståelse og tok meg på alvor. En glimrende lege!

Effektiv lege

Tilgjengelig, flink og kommer raskt til poenget. Bruker moderne teknologi for både timebestilling og oversikter. Flytter dessverre fra Bergen til Os på slutten av 2016.

Landås legekontor er av den vanlige, lett slitne typen uten særlig gode åpningstider.

Umulig å få kontakt med

Jonas Dale er svært vanskelig å få kontakt med. Jeg har prøvd å få ny resept på et legemiddel jeg er avhengi av i 2 uker. Ingen respons. Jeg tar kontakt med Volvat