Jonas Nordvik Dale

Autorisasjon (2013)

Jonas Nordvik Dale er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Jonas Nordvik Dale

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Tar det du kommer med seriøst, lytter, stiller spørsmål og svarer godt på det man lurer på og viser kunnskap rundt det.

Fantastisk lege!

Nå har vi endelig funnet en som ser hele mennesket og skjønner at ting henger sammen. Jonas Dale tar oss seriøst, er nysgjerrig, kunnskapsrik og tør å utfordre. Han stiller opp når det er behov og er alltid ‘pålogget’ når vi er hos han. Et fantastisk menneske.

Den beste legen eg har hatt

Legen er lyttande og effektiv. Kommuniserar på ein måte som gjer at ein følar seg som eit menneske, ikkje som ei vare på eit samleband. Ivaretakande og dyktig fagleg. Utruleg synd at han ikkje lenger jobbar ved Landås legesenter.

Glimrende lege!

Dr. Dale hadde ett mål for øye; å gjøre meg frisk! Både store og små bekymringer ble behandlet både grundig og profesjonelt, Samtidig som han utviste stor forståelse og tok meg på alvor. En glimrende lege!

Effektiv lege

Tilgjengelig, flink og kommer raskt til poenget. Bruker moderne teknologi for både timebestilling og oversikter. Flytter dessverre fra Bergen til Os på slutten av 2016.

Landås legekontor er av den vanlige, lett slitne typen uten særlig gode åpningstider.