Smilia Tannklinikk

Smilia Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Smilia Tannklinikk

Dyktig og profesjonell

Tannlege: Elena Logan Skrevet

Bestilte akuttime og fikk time samme dag, ettersom det gjaldt kirurgisk inngrep av visdomstann. Elena var meget hyggelig og imøtekommende. Hun forstod mine bekymringer og tok saken seriøst. Hun fortalte fremgangsmåten og fikk meg til å føle trygg under inngrepet. Jeg er også veldig fornøyd med oppfølgningen, bla. ga hun meg tips og skrev ut resept.

Lokalet er utenfor sentrum men det er absolutt verdt reisen dit hvis du trenger en tannlege som tilbyr deg rimelige priser (fikk studentrabatt i tillegg) og bra service. Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk tannlege⭐⭐⭐⭐⭐hun er flink og gjør en oppriktig innsats for å hjelpe pasienten. Anbefaler henne på det varm

Tannlege: Elena Logan Skrevet

Meget flink og service innstilt,hun er flink,tålmodig og imøtekommende. Veldig fornøyd og takknemlig. Jeg har vært pasient hos henne i 15 år nå,og har følgt henne uansett hvor hun har flyttet klinikken sin.
Anbefaler henne som tannlege på det varmeste👌.⭐⭐⭐⭐⭐

Den beste og hyggelig tannlege jeg har hatt

Tannlege: Elena Logan Skrevet

Tusen takk for jobben din Elena! Nå har jeg en pen og hvitt smil. Det er helt utrolig. Anbefaler på det sterkeste for de som vil ha pene, sunne og hvite tenner! Super tannlege!