Elena Logan

Elena Logan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Elena Logan

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Smilia Tannklinikk Skrevet

Bestilte akuttime og fikk time samme dag, ettersom det gjaldt kirurgisk inngrep av visdomstann. Elena var meget hyggelig og imøtekommende. Hun forstod mine bekymringer og tok saken seriøst. Hun fortalte fremgangsmåten og fikk meg til å føle trygg under inngrepet. Jeg er også veldig fornøyd med oppfølgningen, bla. ga hun meg tips og skrev ut resept.

Lokalet er utenfor sentrum men det er absolutt verdt reisen dit hvis du trenger en tannlege som tilbyr deg rimelige priser (fikk studentrabatt i tillegg) og bra service. Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk tannlege⭐⭐⭐⭐⭐hun er flink og gjør en oppriktig innsats for å hjelpe pasienten. Anbefaler henne på det varm

Klinikk: Smilia Tannklinikk Skrevet

Meget flink og service innstilt,hun er flink,tålmodig og imøtekommende. Veldig fornøyd og takknemlig. Jeg har vært pasient hos henne i 15 år nå,og har følgt henne uansett hvor hun har flyttet klinikken sin.
Anbefaler henne som tannlege på det varmeste👌.⭐⭐⭐⭐⭐

Den beste og hyggelig tannlege jeg har hatt

Klinikk: Smilia Tannklinikk Skrevet

Tusen takk for jobben din Elena! Nå har jeg en pen og hvitt smil. Det er helt utrolig. Anbefaler på det sterkeste for de som vil ha pene, sunne og hvite tenner! Super tannlege!

Effektiv og dyktig

Klinikk: Skedsmokorset Tannhelsesenter Skrevet

Tannlegen er dyktig og effektiv. Hun arbeider raskt, men tar seg samtidig tid til å ivareta meg som pasient. God oppfølging under timen sørget for at jeg ønsker å hit neste gang også, så jeg har fått satt opp avtale om regelmessig innkalling. Lett å få time, hun arbeider både dag og kveld. Da jeg sammenlignet priser var det også greit nivå.

Kjempe fornøyd med tannlegen

Klinikk: Skedsmokorset Tannhelsesenter Skrevet

Kjempe fornøyd med Elena Logan. Flink og dyktig tannlege, alltid tilbyr det rimeligste men tryggeste for pasienten, gir gjerne flere alternativer og veldig flink til å forklare om problemet. Flere ganger vært hos henne med vanskelige tenner og var fornøyd. Kan gjerne anbefales.