Klinikk For Alle Jessheim

Storgata 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Jessheim

Meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Tok kontakt for vond rygg, og fikk time på dagen. Trygg og imøtekommende, kunnskapsrik. Han anbefalte en ny behandling, og fikk en time dagen etter. Anbefales på det sterkeste!

Reddende engel med full kontroll!

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Fikk brått problemer med låst rygg og beskjed om og vente en uke på fastlege. En kjapp melding til Jens og ting ble tatt tak i dagen etter. Ryggen ble bra igjen og jeg var på jobb før fastlegen en gang kunne se på det. Anbefales på det sterkeste! Rolig, trygg og gir god forklaring underveis.

"Mirakelmannen" Jens

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Kiropraktoren Jens Døhlen har reddet meg to ganger fra vond rygg. Han er meget hyggelig og flink til å behandle. Har hjulpet meg opp på bena to ganger.

Han er behagelig og flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Dette medfører at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Anbefales på det sterkeste.

Beste kiropraktoren

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Kjempe flink. I et sånt yrke er det viktig å lytte å klare å komme overens med kunden slik at det blir lettere å finne kilden til problemet. Dette føler jeg de er veldig gode på. Jeg gikk til en som het Jens å har bare gode ord å si

Anbefales på det sterkeste!

Kiropraktor: Jens Christian Døhlen Skrevet

Utrolig hjelpsom og imøtekommende. Tar utfordringer på strak arm og er genuint interessert i å hjelpe med utfordringer man har.