Holt Vestvollen Legekontor

Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Holt Vestvollen Legekontor

På det sterkeste, styr unna!

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Byttet til denne fastlegen og tenkte gi henne en sjanse da jeg ikke følte meg hørt hos forrige fastlege. Angret allerede første timen. Ser ikke pasienten, hører ikke etter når man forteller om smerter man har, kommer med useriøse svar som bla at det er vanlig å ha vondt når man bikker en viss alder og sier at det er like vanlig som rynka i panna di og peker på deg. Har nærmest stoppeklokke på og bagatelliserer både sykdommer og spørsmål så mesteparten av tiden går bort. Ber meg slutte tvert på kritiske medisiner uten å i det hele tatt spørre hvordan jeg har det.

Anbefaler ikke på det sterkeste

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Jeg blir ikke sett når jeg møter til time og føler at hun har dårlig tid, som igjen medfører at jeg må være rask med å fortelle formålet med legetimen. Hvordan jeg føler og har det spiller ingen rolle for henne, hun mener hun vet bedre om meg og mine sykdommer enn jeg selv gjør. Hun ler av meg når jeg forteller om bekymring angående helsen og får meg til å føle meg dum. Når jeg har spurt om sykemelding for 3 dager, fikk jeg kun sendt 1 dag sykemelding og derfor måtte bruke 2 dager egenmelding.

Anbefales ikke.

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Har ikke vært mange turer hos legen de siste årene, men når jeg trengte litt ekstra bistand merket jeg hvor lite oppmerksom Goretti Pham var. Etter en 5 minutters samtale ble jeg geleidet til døren uten å føle meg hørt. Fortalte meg at jeg måtte gi tid til neste pasient.

BRA.

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Meget bra, flink og det er alltid koselig å gå til henne.
Kommer aldri til å bytte.
Hun er stort sett alltid meget presis til timen.

Al Batat Adnan Taher vikar lege er så dårlig

Lege: Kauser Mumtaz Bajwa Skrevet

Al Batat Adnan Taher vikar legen til Kauser, er så dårlig. Han lytter ikke til pasienten, spør spørsmål han vet svaret på bare for å spørre. Verste legen som fins, sitter bare til pynt. Ingen hjelp å få av han, elendig lege.