Flaktveit legesenter DA

Ulvedal 5 5134 Flaktveit

Siste vurderinger av Flaktveit legesenter DA

Lege: Øyvind Asbjørn Åsebø Skrevet

Gått til Åsebø i over 20 år. En lege av rang. Lytter godt til pasienten, og har kunnskap og erfaring som er gull verdt. Tar seg god tid, og tenker på pasientens beste. Tar alltid noen sjekker for mye enn for lite. Noe som er veldig betryggende. Ingenting å trekke på Åsebø. Rett og slett en fantastisk fastlege.

Ung men tillitvekkende

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Var skeptisk etter at min fastlege gjennom mange år pensjonerte seg. Men dette har gått over all forventning. Grundig og tillitvekkende. Anbefales

Kompetent og tillitsvekkende

Lege: Carina Vathne Lervik Skrevet

Jeg fikk tildelt Carina som lege, da min gamle gikk av med pensjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Hun er dyktig, grundig, lytter til deg, tar deg på alvor, og viser akkurat passelig med empati. Jeg er veldig fornøyd med henne, og kommer ikke til å bytte.

Strålende

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Fullt på høyde med sin forgjenger. Lytter, kommer med råd. Tar seg god tid. Man føler aldri at man blir kastet ut av døren før man er ferdig

Flink lege, lang ventetid

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Jeg ser meg nødt til å bytte fastlege, ikke på grunn av Sangeetha (som er en flink lege), men pga Flaktveit Legesenter. Ventetiden er svært lang, 1-3mnd for konsultasjon hos fastlege. Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for hastetimer(30 min +), da er det ofte ikke flere hastetimer ledig når en først kommer gjennom. Ikke forsvarlig å ha fastlege ved dette legesenteret