Flaktveit legesenter DA

Ulvedal 5 5134 Flaktveit

Siste vurderinger av Flaktveit legesenter DA

Ung men tillitvekkende

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Var skeptisk etter at min fastlege gjennom mange år pensjonerte seg. Men dette har gått over all forventning. Grundig og tillitvekkende. Anbefales

Kompetent og tillitsvekkende

Lege: Carina Vathne Lervik Skrevet

Jeg fikk tildelt Carina som lege, da min gamle gikk av med pensjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Hun er dyktig, grundig, lytter til deg, tar deg på alvor, og viser akkurat passelig med empati. Jeg er veldig fornøyd med henne, og kommer ikke til å bytte.

Strålende

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Fullt på høyde med sin forgjenger. Lytter, kommer med råd. Tar seg god tid. Man føler aldri at man blir kastet ut av døren før man er ferdig

Flink lege, lang ventetid

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Jeg ser meg nødt til å bytte fastlege, ikke på grunn av Sangeetha (som er en flink lege), men pga Flaktveit Legesenter. Ventetiden er svært lang, 1-3mnd for konsultasjon hos fastlege. Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for hastetimer(30 min +), da er det ofte ikke flere hastetimer ledig når en først kommer gjennom. Ikke forsvarlig å ha fastlege ved dette legesenteret

Utrolig dyktig lege

Lege: Håkon Gytre Skrevet

Dyktig lege med god kunnskap.
Han er god på det faglige og er svært empatisk og hyggelig. Anbefales på det sterkeste.