Flaktveit legesenter DA

Ulvedal 5 5134 Flaktveit

Siste vurderinger av Flaktveit legesenter DA

Flink lege.

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Hun er bare så skjønn☺️ Flink og hyggelig , tar seg tid å hører på deg. Føler deg imøtekommende hos henne .

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Øyvind Asbjørn Åsebø Skrevet

En lege som ser pasienten og som lar pasienten komme med innspill,tanker og meninger.Han lytter og prøver alltid å finne løsninger på det en kommer med. Anbefaler han på det sterkeste.

Beste anbefalinger

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Trygg, dyktig og hyggelig lege. Bare positive tilbakemeldinger å melde om henne. Anbefales på det sterkerste. Legesenteret har dessverre svært lang ventetid for å få time.

Vennlig-bryr seg-blir set og hørt!

Lege: Carina Vathne Lervik Skrevet

Fikk time veldig raskt-lite ventetid, ca 8 min. etter avtalt fremmøte. Ble møtt med et smil og tiltalt med mitt fornavn.Etter mitt første legebesøk ble jeg positivt overasket-følte meg sett og tatt på alvor. Fikk all den hjelp og litt til som var forventet. Hun forslo og tildelte meg umiddelbart en kontrolltime. Veldig fornøyd!!!

Veldig hyggelig og flink

Lege: Sangeetha Manuelpillai Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot av Sangeetha Manuelpillai, som både var dyktig, forståelsesfull og lett og grei å snakke med. Har tidligere vært hos andre leger der jeg har kommet med samme problem, men fikk med henne i mye høyere grad forklart problemet og fikk gode råd og tips! Super søt og hyggelig dame, jeg i høyeste grad vil anbefale til alle:)