Flaktveit legesenter DA

Ulvedal 5 5134 Flaktveit

Siste vurderinger av behandlere ved Flaktveit legesenter DA

Tillitsvekkende, nyskjerrig og empatisk.

Lege: Carina Vathne Lervik Skrevet

Har bare godt å si om denne legen. Hun er lett å snakke med, er flink å følge opp når hun ikke får ønsket svar ved første prøver.

Ser pasienten

Lege: Håkon Gytre Skrevet

H. Gytre er genuint opptatt av pasienten. Der andre ser mer i pcskjerm ser Gytre på pasienten. Lytter og er tilstede.

Dyktig på somatisk vurdering, ødeleggende klønete kommentar

Lege: Øyvind Asbjørn Åsebø Skrevet

Hei! Jeg skriver her for å gi en tilbakemelding da Flaktveit legesenter dessverre ikke tilbyr elektronisk kontakt. Ønsker nemlig ikke å henge ute noen. Jeg synes generelt at legen er dyktig og grundig, men han kommenterte ved en anledning mitt utseende som såret meg såpass mye at jeg byttet fastlege. Vil ikke gå inn i detaljer om uttalelsen. Viktig at leger ikke kommenterer utseende til pasienter (dette hadde ikke med sykdom å gjøre).

Fantastisk, omsorgsfull og god

Lege: Ragnhild Horne Åsebø Skrevet

Mest forståelsesfulle og gode legen jeg har vært hos. Tar ting seriøst og tar tak i ting med en gang. Morsom og kommer fort på personlig nivå med deg.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Carina Vathne Lervik Skrevet

Carina lytter alltid, og tar deg på alvor. Har øyekontakt og lytter. Sender henvisning og diskuterer hva som kan være den beste løsningen. Dessverre har hun for mye å gjøre, og det kan gjenspeiles på litt sene tilbakemeldinger på feks prøvesvar etc. Anbefaler virkelig Carina som fastlege