Flaktveit legesenter DA

Ulvedal 5 5134 Flaktveit

Siste vurderinger av behandlere ved Flaktveit legesenter DA

En lege som tar min helse på alvor.

Lege: Odd Lauvskard Skrevet

Jeg har vært pasient hos Odd Lauvskard siden tidlig på 90-tallet. Det har aldri falt meg inn å skifte til en annen lege. Jeg opplever ham som både empatisk og sympatisk.Han tar seg tid til å lytte,- ser pasienten som et helt menneske, ikke bare som en arm eller en fot. Han gjør så grundige undersøkelser som mulig for en allmennpraktiker. Når det har vært nødvendig har han henvist meg til spesialist, noe som er betryggende.Jeg er godt fornøyd med den oppfølgingen han gir i etterkant av spesielle sykdomstilfeller og besøk hos spesialist.
Om nødvendig har jeg fått time på dagen.

Meget sympatisk

Lege: Odd Lauvskard Skrevet

Odd har vært min fastlege siden 2008. Sympatisk og ta tid til å lytte. Har vært flink å gi råd og leder meg gjennom sykdomsforløpet.

Bra lege

Lege: Håkon Gytre Skrevet

Fikk hjelp der. Va domt e bare skifta lege. Angra nå på at e skifta lege . Han va så flink å hjalp meg.

Har ingen sans for service

Lege: Odd Lauvskard Skrevet

Når man endelig kommer til, er han ok. Men det er vanskelig å komme igjennom på telefon. Når man endelig kommer igjennom, får man tid om 2 uker. Når man kommer til avtalt tid, risikere man å måtte vente i timevis på venterommet.

I tillegg har jeg prøvd å tegne en livsforsikring. Forsikringsselskapet har adskillige gange purret på legen om å få helseinformasjon. Til sist ga de opp, og avslo min søknad.

Jeg vil anbefale å velge en annen lege og et annet legesenter.

Tja..

Lege: Odd Lauvskard Skrevet

Denne legen virker litt utbrent i jobben,og halv-sover nesten litt i stolen nå og da.
På den annen side er han empatisk og folkelig.
Jeg har tenkt å fortsett hos han videre,så får jeg vurdere etterhvert.