Mosjøen Legesenter AS

C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av Mosjøen Legesenter AS

Anbefales

Lege: Thomas Byhrø Skrevet

Jeg har hatt Thomas Byhrø som fastlege siden han kom til Mosjøen. Får alltid time innen rimelig tid, han tar seg tid, lytter, stiller kontrollspørsmål og oppfattes som engasjert.
Kan trygt anbefale Byhrø som fastlege.

Verdens beste fastlege

Lege: Urban Magnus Persson Skrevet

Kjempe hyggelig og trivelig lege. Tar pasientene seriøst, profesjonell og imøtekommende. Blir bestandig tatt på alvor og får den hjelpen jeg trenger. Forståelsesfull og emptaisk. Strålende fornøyd.

Lege burde ikke si sånt

Lege: Aygul Bjerknesli Skrevet

Mamma ble akutt syk, Ringte 113 da hun følte smerter i hodet. kom på legevakten hun var ustødig i beina, legen spurte henne om hun hadde drukket. Ambulansen hadde rengjort kjøretøyet. Så spurte hun henne gjentatte ganger om hun ville dø. Søster oppgitt, jeg oppgitt. Virker som hun har problemer med folk som røyker og stigmatiserer. Likte ikke dette, å si sånt til en eldre kvinne er ikke særlig fint gjort.

Helt topp fastlege

Lege: Aygul Bjerknesli Skrevet

Har hatt mange fastleger . Ingen har vært i klasse med Aygul Bjerknesli. Flink samvittighetsfull og har meget god kompetanse. Hun har kontaktet meg på lørdag og søndag dersom min helse tilsa hurtig kontakt. Hvilken fastlege informerer sine pasienter på sin fritid? Hun har sørget for at jeg og min kone har kommet til sykehus som har kompetanse når småsykehusene har glimtet med sin inkompetanse ,rot og sendrektighet. Synd det ikke finnes flere av hennes støpning

Følger ikke opp pasienter.

Lege: Kjell Sjøbrend Skrevet

Takler ikke å følge opp sine pasienter, slik at de aldri får den hjelpen de skal ha. Må bruke turnusleger på legesenteret for å få stilt diagnoser og for å få hjelp.