Mosjøen Legesenter AS

C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Mosjøen Legesenter AS

Den beste!

Lege: Urban Magnus Persson Skrevet

Urban har alt en lege bør ha og være! Imøtekommende, dyktig, omsorgsfull, åpen og ikke minst tar deg på alvor uansett hva du kommer med! Han stiller også de rette spørsmålene. Og henviser deg videre om han ønsker flere øyne på saken. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Trygghetsskapende

Lege: Urban Magnus Persson Skrevet

Fikk han som lege under en hastetime når min lege ikke var tilgjengelig. Han spøkte og fikk meg til å le og føle meg trygg under en stressende situasjon. Vet ikke hvordan han er som fastlege, men mitt korte møte med han var en god opplevelse!

Helsesekretærene som jobber på legesenteret er også utrolig hyggelige.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Aygul Bjerknesli Skrevet

Jeg blir alltid møtt med vennlighet, respekt og forståelse. Man føler seg sett og tatt på alvor. Opplever at hun ser det helhetlige menneske, og er flink med oppfølging, tilbakemelding og informasjon. Sender deg raskt videre til undersøkelser/spesialist. En meget sympatisk og omsorgsfull fastlege. Den beste jeg noensinne har hatt!

Fantasisk!

Lege: Urban Magnus Persson Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre fastlege, så utrolig imøtekommende, hjelpsom og forståelig. Tar deg på alvor, er seriøs og effektiv. Føler meg trygg når jeg er hos Urban, vet at jeg kan stole den hjelpen jeg får.

Kjempe trygg

Lege: Urban Magnus Persson Skrevet

Fantastisk person. Kunnskapsrik og trygg. Behagelig person. Kan absolutt anbefales. Har du problem tar han tak i d med en gang.

Dette er en Pluss-tjeneste.