Mosjøen Legesenter AS

C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av Mosjøen Legesenter AS

Følger ikke opp pasienter.

Lege: Kjell Sjøbrend Skrevet

Takler ikke å følge opp sine pasienter, slik at de aldri får den hjelpen de skal ha. Må bruke turnusleger på legesenteret for å få stilt diagnoser og for å få hjelp.

Kunnskapsrik og tillitsvekkende

Lege: Jan Roger Rasmussen Skrevet

Etter et par konsultasjoner følte jeg at jeg fikk skikkelig god kommunikasjon med han. Rasmussen bryr seg og gir god behandling og henviser også videre.

Fornøyd

Lege: Aygul Bjerknesli Skrevet

Jeg synes hun virket som en dyktig og forståelsesfull dame. Hun var direkte, og jeg fikk god hjelp av henne!

En fantastisk lege

Lege: Jan Roger Rasmussen Skrevet

Kan ikke finne noe negativt med Jan Roger , en fantastisk lege.Ringer meg opp på kveldstid om det er noe.

Hyggeleg og dyktig lege

Lege: Aygul Bjerknesli Skrevet

Etter å ha prøvd fleire lega i Mosjøen som ikkje ein gong gidda å sjekka deg men berre skriver sjukemelding, so var det godt å komma til Aygul. Ho var Hyggeleg og imøtekommende, testa og sjekka meg, og fann ut kva som feilte meg. Fekk medisinen eg trengte, og ho forklare alt på ein slik måte at sjølv eg som knapt nok veit kva Paracet er, kunne forstå. Fekk ein følelse av at vi var sammen om dette, og at vi sammen fann ut av ting. Dyktig, kompetent, imøtekommende, hyggeleg, og reint ut proffesjonel!