Mosjøen Legesenter AS

C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Mosjøen Legesenter AS

Lite empatisk lege.

Lege: Jan Roger Rasmussen Skrevet

Jeg opplever at han er for rask i sine konklusjoner.Liten vilje til å sende meg videre i systemet.Jeg har måttet kjempe for å henvisning til røngten.Det er heller ingen støtte i det at han har kommet med negative komentarer om mitt utseende, noe han begrunner med for liten fysisk aktivitet, noe som hos meg setter sine begrensninger pga store smerter i bevegelses aparatet

Veldig fornøyd

Lege: Kjell Sjøbrend Skrevet

Jeg får alltid god oppfølging. Han tar seg god tid til å lytte til mine problemer. Jeg kan ta opp mange ting på en konsultasjon. Han forklarer prøveresultater, skriver ut epikriser m.m. tar seg tid til å lytte og forklarer hvordan kroppen fungerer. Han tar problemer på alvor og henviser videre ved behov.

Trygg og hjelpsom

Lege: Kjell Nystuen Skrevet

Alltid tatt meg seriøst og hjulpet meg med både fysiske og psykiske plager jeg har hatt. Tar seg alltid tiden og gjør det han kan for å hjelpe

Dyktig og empatisk

Lege: Jan Roger Rasmussen Skrevet

Jeg er så glad for at Rassmusen er min fastlege. Han er interessert og lyttende, tar seg god tid og forklarer. Han gjør meg rolig og jeg har full tillit til han.

Dyktig, lytter, trygg, forstår og treffer tiltak.

Lege: Kaja Hansen Hunnålvatn Skrevet

Meget godt inntrykk etter bare få konsultasjoner. Hun lytter, forstår og virker faglig dyktig. Man føler seg trygg og meget godt ivaretatt, følger opp og man får hjelp. Noen er skapt for sitt yrke, hun er en av dem.