Thomas Byhrø

C. M. Havigs gate 39 8656 Mosjøen
Thomas Byhrø er en av 12 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Thomas Byhrø

God lege

Alltid god tid, svært lyttende, rask til å henvende videre, presis til timene, grundig. Virker som han kan sitt fag.

dersom du har mulighet bør du nok bytte lege

Thomas gjør vel stort sett jobben sin,men mangler nok litt av det som er like viktig som det medisinske,nemlig det å snakke grundig med pasienten.Har nok litt for lettvinte løsninger noen ganger. Han stoler nok litt for mye på seg selv.

Vannskelig

Opplever Byhrø som en lege med lite medmenneskelighet, en som selv vet best om andre, og mangler den nødvendige ydmykhet som kreves for å utøve sitt yrke på en tilfredsstillende måte. Dette er virkelig en lege jeg ikke kan anbefale til andre.

Lite hjelp å få

Forekommer meg at det er mer viktig at en kommer på konsultasjon hver mnd enn å hjelpe pasienter. Forekommer meg at han vet alt, og det andre leger mener er underordnet

dette er ikke en lege

har sagt at han ikke bryr seg om pasientene
tre uker venting på øhjelp (har hørt at det er fem uker nå)
det er som å komme in på et begravelsesbyrå dette "legekontoret"

HÅPER HAN BLIR HER LENGE

Jeg har hatt en del "fastleger" opp gjennom årene, men unge Thomas er så absolutt den jeg har vært mest fornøyd med. Blid, rolig, grundig, samvittighetsfull - og dyktig. Han tar seg også tid til å lytte. Selv om han virker å være godt oppdatert, nøler han ikke med å sende oss pasienter videre dersom han selv er usikker.

En lege som tar pasienten på alvor

Her er en lege som lytter til pasienten, henviser videre, følger opp og engasjerer seg i pasientens plager. Han er respektfull, hyggelig, og viser at han bruker tid på pasienten når man er på legekontoret. Mitt inntrykk er at han ikke gir opp om man ikke blir bedre, men søker å hjelpe pasienten med å få hjelp andre steder.