Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Ok lege.

Lege: Per Hoff Skrevet

Dr. Hoff har jeg hatt som fastlege i sju år. Når man ikke kjenner han kan han nok virke overfladisk, men han er faglig dyktig, flink å henvise videre. Han er en god støttespiller. Jeg har ikke noe negativt å bemerke annet enn at han har det litt travelt under konsultasjonen, så man kan føle seg litt 'uferdig' når man går ut.

Utrolig arrogant

Lege: Per Hoff Skrevet

En lege uten empati og forståelse for dine plager og problemer,dette er den værste opplevelsen jeg noensinne har opplevd hos en lege.

Hold dere unna denne legen og legekontoret på gulset!

Lege: Per Hoff Skrevet

absolutt ikke fornøyd! meget dårlig opplevelse. vil faktisk anbefale folk å holde seg unna gulset legekontor . jeg satt på labben der. å det kom inn 2 damer som jobbet der. å pratet om en annen pasient : hun har ikke bestilt time,så jeg gidder ikke yte noe ekstra. det virker som holdningen generelt på det legekontoret er ekstremt dårlig. jeg er meget missfornøyd med hele greia.

Ikke vært borti verre!

Lege: Per Hoff Skrevet

Får deg til å føle deg som en hypokonder. Ble sendt hjem uten noen resultat. Var mest opptatt av å få pengene sine.

Godt fornøyd med Kristin!

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Har stor tillit til henne, føler at hun er faglig dyktig, og at hun lytter og er interessert i det jeg har å si.

Ellers syntes jeg at de som jobber i resepsjonen bør få seg et kurs i høflighet og gjerne smile litt av og til!
Virker også som det er dårlig kommunikasjon på lab'en. Har ofte måtte vente unødvendig LENGE pga av misforståelser og mangel på kommunikasjon mellom de ansatte.
Har vurdert å bytte lege pga dette, men tilliten til Kristin veier tyngst.