Gulset Legekontor DA

Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Kvikk og tillitsfull

Lege: Jon Erik Billington Skrevet

Har brukt Billington siden 80 tallet.Konkret,lett å forstå og tilgjengelig. Sofaene på venterommet er alt for lave.Ellers er de fleste på kontoret behagelige

seriøs lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Han har ofte noe dårlig tid, noe som gjelder alle leger, så det gjelder å fatte seg i korthet.
Hyggelig mann.

En trygg lege

Lege: Jon Erik Billington Skrevet

Har brukt Billington i rundt 30 år og har alltid fått tilfredsstillende hjelp og råd. Forståelsesfull, kunnskapsrik, seriøs og god menneskelig. Bruker sunn fornuft.

Nøye og kunnskapsrik

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Utrolig flink lege som møter deg med respekt. Hun tar deg på alvor og virker oppriktig interessert i å hjelpe.
Svært fornøyd.

Trygg, kunnskap og veldig forståelsesfull

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Kristin har vært min fastlege siden jeg kom til Norge i 2008, nå er jeg så lei meg at jeg må bytte fastlegen pga har flyttet til en annen by :( ;(
Hun er alltid interessert, virker oppriktig engasjert og jeg opplever henne som et medmenneske som ser deg. Hun er en god lytter, forståelsesfull, tar deg alltid på alvor, henviser videre ved behov og tar seg god tid. Hun hører på hva du sier og vil gjerne høre hva du tenker og mener.
At hun noen ganger er litt forsinket til timen, er et godt tegn. Hun bruker nemlig den tiden som trengs til hver pasient.
Kunne ikke fått en bedre fastlege… Takk for alt kjære kristin.

Dette er en Pluss-tjeneste.