Gulset Legekontor DA

Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av Gulset Legekontor DA

Gjennomskuende lege. Flink kar.

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt Dr. Hoff som min lege i 14 år og han gjør det han skal. Koseprate kan man gjøre hos psykolog. Henviser til spesialist ved behov. Faglig oppdatert stort sett til stede på kotoret.
Anbefaler han om du trenger en lege, og ikke en som du sludrer med om vær og vind.
Mvh

En lege som tar seg god tid og som tar deg på alvor

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

En virkelig dyktig lege som ser deg og som tar seg tid til å lytte. Hun setter av god tid og får unna alt hun skal - uten å stresse :)

Jeg har aldri opplevd en mer forståelsesfull lege og en som tror deg når du forteller om dine plager.

Håper virkelig jeg får Kristin som fastlege! Hun kan anbefales på det varmeste :)

Rett og slett best

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Utrolig hva den damen får med seg! Hun er lynrask og effektiv samtidig som hun klarer bragden å få meg til å føle at vi har god tid - uten at hun går ut over tiden.
Føler meg svært godt i varetatt. Hun gir svar på spørsmål, til og med svar på spørsmål som ikke er stilt... dessuten er hun svært tillitvekkende. Jeg tror på henne og føler meg trygg. Hun har også et behagelig vesen med humor som gir meg ro. Kunne sagt mer, men holder det ikke med å si at hun rett og slett er best?

Meget arrogant og avvisende

Lege: Per Hoff Skrevet

Har møtt denne legen på legevakten. Sjeldent opplevd en mer arrogant og avvisende oppførsel. Var ikke interessert i meg og rask med å skrive resept. Fullstendig mangel av empati.

Arrogant

Lege: Per Hoff Skrevet

Legen har for liten eller ingen interesse for å finne ut om årsaken til at pasienten oppsøker lege. Her bør pasienten selv vite om egen diagnose og behov, og ikke regne med å få den hjelpen man egentlig trenger fra denne legen.
Legen burde se litt på pasienten også, og interessere seg for pasientens behov, ikke bare se inn i data-skjermen sin under pasientbesøk.