Fredrik Andresen Wågene

Autorisasjon (2018)

Fredrik Andresen Wågene er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Fredrik Andresen Wågene

Veldig flink og kunskapsrik

Blitt veldig godt mottatt av Fredrik. Han er nøye, behagelig og dyktig. Veldig fornøyd. Viser stor interesse for pasientens helse.

Lite hjelp å få.

Hadde Fredrik som fastlegen en periode. Opplevde at han ikke tar ting på alvor, fikk lite hjelp og måtte selv undersøke hva ting kunne være og spesialister som jeg kunne bli henvist til.
Fungerte greit da jeg selv visste hvem jeg skulle henvises til og ba han om å henvise. Han klarte å sende henvisning. Men utover dette var det ikke mye hjelp å få.
Fikk ofte følelsen at det var andre viktigere ting han heller ville bruke tid på.

Lyttende og undersøkende lege

Fredrik er en av de beste fastlegene jeg har hatt på lenge, er både folkelig og trivelig. Fredrik undersøker, er lyttende og er faglig sterk. Raske tilbakemeldinger om man sender inn skriftlig eller ringer til legekontor. Føler min helse er i de beste hender med Fredrik som fastlege, får mine varmeste anbefalinger.

Lyttende,kunnskapsrik og empatisk

Denne legen er absolutt til å anbefale ( har ikke hatt han så lenge som fastlege) men utrolig fornøyd. Han er lyttende,tar deg på alvor og er utrolig sympatisk. Flink på å finne gode løsninger og er spørrende, bryr seg om deg som pasient. Har glimt i øyet og god humor. Positivt overrasket.Ringer opp når du trenger en tlf time, og rask til å skrive ut nødvendige papirer. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.