Anniken Aase Sommerfelt

Gulset Legekontor DA

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Gulset Legekontor DA
Nyhusveien 8 B 3726 Skien
Anniken Aase Sommerfelt er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Anniken Aase Sommerfelt

Flink og empatisk

Kjempe flink lege som tar deg seriøst. Hun har empati og forståelse, samtidig som hun kommer med gode forslag til hjelp.
Anbefales

Dyktig og blid😎

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt😊 Respekt for pasienter og flink til å få menn som meg til å fortelle om problem/sykdom 😊

Dag Roar kise

Lytter til pasienten tillit 100%,meget dyktig lege,har empati og gode service kunnskaper. God til å hente datakunnskaper

En fantastisk fastlege

Anniken Sommerfelt er grundig, empatisk og en kjempegod fastlege, jeg har vært storfornøyd fra dag en!

Dyktig

En hyggelig lege med godt humør. Svært gode kommunikasjonsferdigheter. Trygg. Interessert. Faglig dyktig.

Forståelsesfull og proff

Flink lege som ser pasienten og som henviser raskt til spesialisthelsetjenesten når det er nødvendig

<Meget bra lege

Hun er alltid forståelsesfull og prøver å finne de beste løsningene for pasienten. Dersom det er noe hun ikke har svar på, undersøker hun med andre eller søker i kilder. Hun er en lege som bryr seg om pasienten.

Den beste legen jeg har hatt

Flink og dyktig lege som er støttende, anerkjennende og empatisk. Tar virkelig tak i ting og tar pasienten på alvor. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege og andre har mye å lære av henne. Et varmt og fantastisk menneske

En lege som virkelig bryr seg

Flink, omsorgsfull, imøtekommende og forståelsesfull, bedre fastlege skal man lete lenge etter. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Fastlege Sommerfelt har valgt riktig yrke

Jeg ble automatisk flyttet fra en annen fastlege, til Sommerfelt. Det skulle vise seg at nettopp dette førte til at jeg endelig ble hørt, riktig diagnose ble stilt, henvisninger ble sendt riktig og jeg fikk den behandlingen jeg trengte. Og fortsatt trenger. Anniken er lett å prate med, hun gir inntrykk av at hun forstår og bryr seg. Kan absolutt anbefale henne til andre!

* De ansatte i skranken burde ta seg et servicekurs!

En fremragende lege

Hun er en meget profesjonell, dyktig, empatisk og hyggelig lege som tar seg god tid til pasienten.

Dyktig

En lyttende,handlende lege med omsorg.Tar tak i ting,sender vidre hvis det er ting hun er usikker på.

Glad jeg byttet lege.

Empatisk,hyggelig,hjelpsom og flink lege.
Veldig fornøyd,

Fornøyd

Imøtekommende og hyggelig! Litt uefaren, men søker hjelp hos kollegaer eller tar en tlf for å finne ut av ting! Er veldig fornøyd med henne som fastlege :-)

flink lege

Jeg fekk god hjelp av denne legen. Hun er service orientert. Litt uerfaren men finner fort ut om ting og tang. Er behjelpelig og høflig. Henviser deg videre om nødvendig og tar en telefon eller to om det er noe hun lurer på...

Utrolig flink lege!

Dette er en imøtekommende, interessert, nysgjerrig og empatisk lege! Hun tar seg god tid , er god å prate med og virkelig ser pasienten.