Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten legesenter

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Dr. Heienberg har vært min fastlege i 15 år. Jeg ser alltid frem til konsultasjoner hos ham fordi jeg vet at jeg blir tatt imot med respekt, og at jeg får en trygg oppfølging. Veldig godt fornøyd!

Trygg og hjelpende

Lege: Øivind Wesnes Skrevet

Jeg har går til Dr. Wesnes, fordi min mor har gått der i mange, mange år. Jeg har litt legeskrekk, men denne legen får meg til å slappe av, føle meg trygg og ikke minst hjelpe med problemet jeg presenterer. Han er morsom, men seriøs, noe jeg tror er viktig innenfor legeyrket.

Integritet og empati

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Jeg opplever Helena Jørgensen som akkurat passelig mild og akkurat passelig bestemt. Hun har hjulpet meg godt med svært ulike ting og har ordnet med rask henvisning til spesialister. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. En kvalitet er også at hun er ærlig når hun ikke kan svare sikkert på noe og i så fall tar en kjapp telefon til en kollega eller sykehuset om det trengs. Dessuten har hun en passelig dose lun humor. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har anbefalt henne til flere venner.

Hyggelig, kunnskapsrik, effektiv

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena blir en bedre og bedre fastlege. Er ryddig og kunnskapsrik, serviceinnstilt og tydelig. Hun setter seg inn i situasjonen og følger opp. Også god på e-konsultasjon/telefon.

Trygg, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

En utrolig dyktig lege. Hun tar meg alltid på alvor, er effektiv men nøye. Hun lytter og forstår. Jeg har aldri hatt en så god fastlege.