Margrete Kjærland

Nygårdsgaten legesenter

2015

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nygårdsgaten legesenter
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Margrete Kjærland er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Margrete Kjærland

Negativ opplevelse

Hadde Kjærland som lege i nesten ett år, og opplevde å ikke bli tatt på alvor eller få hjelp for mine plager. Jeg fikk heller ikke ny henvisning videre, selv om plagene var svært smertefulle og kroniske, og at det ikke ble funnet en diagnose. Jeg fikk beskjed om at hun ikke kunne hjelpe meg, og ga opp problemet mitt med en gang. Legen virket uinteressert i å hjelpe, selv om jeg ga uttrykk for at plagene mine var svært plagsomme.

Snill, nyutdannet og omtenksom

Margrete er en svært hyggelig dame, som tar deg på alvor. Lytter til dine problemer og tar dine bemerkninger og innspill til vurdering.

Det var særlig viktig for meg å ha en kvinnelig samt nyutdannet lege ettersom medisin utdateres stadig og svært få eldre leger oppdaterer seg deretter.

Spesielt for meg som student, har det vært meget behagelig å både ha legetime med Margrete samt mulighet for kontakt samt resepter gjennom app.

STOR pluss for app som gjør kontakten med lege samt timebestilling lettere.

Dyktig og imøtekommende

Har hatt Margrete som fastlege i litt over et år, og er kjempefornøyd. Hun er i godt humør, lett å prate med og en dyktig lege. Imøtekommende og seriøs. Hun er også veldig flink til å gjøre ubehagelige undersøkelser mest mulig behagelig.
Anbefaler Margrete på det sterkeste!

Dyktig og grundig

Har et godt inntrykk av legen. Hun er lett å kommunisere med og opplever at hun tar pasienten på alvor. Behandling og oppfølging har vært bra.

Kunnskapsrik og oppmerksom

Jeg har hatt Margrete som fastlege i et halvt år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun har tatt alle mine bekymringer på alvor og gjort grundige undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg. Samtidig er hun en veldig hyggelig dame, enkel å snakke med og flink til å gjøre ubehagelige situasjoner så behagelig som mulig.