Vegar Vangen Flå

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Vegar Vangen Flå er en av 248 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vegar Vangen Flå

Dyktig og kunnskapsrik

Veldig flink lege. Han er kunnskapsrik og har gode lytteevner. Alltid gir pasienten god tid til å forklare seg og tar alltid i mot pasienten med fint smil. Tar riktige vurderinger og gir gode råd.

Fantastisk

Fantastisk lege. Han hører på alt du har å komme med! Blir godt ivaretatt og hørt på. Anbefales veldig.

Veldig god fastlege

En veldig god fastlege som lytter og er kunnskapsrik. Tar ting seriøst og tar grundige tester.
Lett å kommunisere med legen og legesenteret via pasientsky.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Veldig fornøyd

Jeg hadde Vegar som fastlege for 4 år, og vil bytte nå pga flytting. Jeg er veldig fornøyd med Vegar. Han er veldig empatisk og snill. God komunikasjon.

Beste legen jeg noen gang har hatt

Vegard V. Flå har virkelig satt av tid til å høre på absolutt alt jeg måtte komme med, og har alltid tatt meg på alvor. Jeg hadde han i over 2 år men måtte dessverre bytte siden jeg flyttet til andre siden av landet. Han har fulgt meg opp utrolig bra. Virkelig en lege jeg anbefaler til alle som måtte bo i Bergen. Hatt en del leger før han, for jeg er ekstremt kresen på hvem min fastlege skal være. Og ble så lykkelig da jeg til slutt kom til han og følte det endelig var en som tok meg på alvor, en som så meg som person og ikke bare «enda en pasient». Hos tidligere leger har jeg følt meg litt tygd på og spyttet ut igjen, slik har jeg aldri følt det hos Vegard. Følte meg alltid så trygg hos han. Han har både hjulpet meg og reddet meg på mange måter. Anbefales.