Vegar Vangen Flå

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Vegar Vangen Flå er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vegar Vangen Flå

Useriøs

Denne fastlegen hadde jeg i 1 år, og han kommuniserte ikke.
Veldig dårlig på kommunikasjon.
Gjør en slett jobb, og hører ikke etter og blir lite respektert som pasient.

Veldig flink og imøtekommende

Jeg har hatt Flå som fastlege i tre år, men må nå dessverre bytte grunnet flytting. Han er veldig dyktig, forståelsesfull og lett å prate med. Han lytter til pasienten og stiller deretter de spørsmål som er nødvendig for å finne ut av hvilke prøver som må tas og hva som eventuelt måtte være galt med pasienten. God egenskap hos en fastlege! Kan anbefale Flå på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er kjempefornøyd etter å ha fått ham anbefalt av en nær relasjon. Han er lett å snakke med om alt, og jeg har full tillitt til behandler.
Han er forståelsesfull, ikke-dømmende og hjelpsom.

hyggelig lege

Har hatt han kort tid som lege. Er hyggelig og imøtekommende. Følger ikke opp det jeg trenger og har måtte finne ut av ting på egen hånd, Fant en lege som forsto alvoret, og hjalp til gjennom en tlf samtale av mine bekymringer.måtte bytte lege. Generelt sett en ok almenlege, men funket ikke helt for meg denne gang.

Omtrentlig

Jeg har bare erfaring med Flå som vikar for fastlege, men konkluderer dessverre med at om man har et problem som ikke har en "medisinsk" løsning (altså ikke direkte sykdom), ville han ikke vært en lege jeg valgte. Han er dessverre heller ikke det eneste eksempelet ved Nygårdsgaten, på at man må gå om kontoret for å få skikkelig behandling for å nå fram til legen på en fungerende måte for pasienten. Men sikkert flink med barn.