Axel Heienberg

Nygårdsgaten legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Axel Heienberg er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Jeg har hatt Axel som fastlege siden jeg var 15 år- det er nå 20 år og 3 barn siden. Han tar seg alltid god tid og er trygg og grundig. Kunne ikke bedt om bedre lege. Det gjelder forøvrig staben på laboratoriumet/resepsjonen som har vært der så lenge jeg kan huske☺️👍 Alltid omsorgsfull og blid!

Fantastisk

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.

derfor holder jeg på fastlegen min

Jeg har hatt Helen berg som fastlegen siden fastlegeordningen kom, og har aldri vurdert å skifte. Dette fordi han behandler meg med respekt og likeverd. Videre lytter han og gir seg tid til å forklare. Hvis det er noe han skal sjekke opp og gi meg tilbakemelding på, så gjør han det, enten ved å ringe eller sende sms. Han holder det han lover. Jeg stoler på hans faglige vurderinger .

Verdens beste lege

Har hatt Axel som fastlege for hele familien snart 20 år! Kunne ikke vært mer fornøyd. Legger gladelig på litt reisetid for å fortsette å ha ham!

Flott lege!

Han er ikke min fastlege, men jeg har vært der ett par ganger da han har vært vikar for min lege. Dette er virkelig en flott lege!

Han tar seg tid, lytter og er veldig positiv og grei. Skulle gjerne hatt ham som fastlege.