Axel Heienberg

Nygårdsgaten legesenter
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Axel Heienberg er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Faglig sterk, omsorgsfull, erfaren og klok

Jeg har hatt Heienberg som lege i 30 år. Han er faglig sterk, kunnskapsrik og meget godt oppdatert. I tillegg er han flink til å se meg som pasient og møter meg alltid på en profesjonell og fin måte.

Jeg har hatt Axel som fastlege siden jeg var 15 år- det er nå 20 år og 3 barn siden. Han tar seg alltid god tid og er trygg og grundig. Kunne ikke bedt om bedre lege. Det gjelder forøvrig staben på laboratoriumet/resepsjonen som har vært der så lenge jeg kan huske☺️👍 Alltid omsorgsfull og blid!

Fantastisk

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.

derfor holder jeg på fastlegen min

Jeg har hatt Helen berg som fastlegen siden fastlegeordningen kom, og har aldri vurdert å skifte. Dette fordi han behandler meg med respekt og likeverd. Videre lytter han og gir seg tid til å forklare. Hvis det er noe han skal sjekke opp og gi meg tilbakemelding på, så gjør han det, enten ved å ringe eller sende sms. Han holder det han lover. Jeg stoler på hans faglige vurderinger .

Verdens beste lege

Har hatt Axel som fastlege for hele familien snart 20 år! Kunne ikke vært mer fornøyd. Legger gladelig på litt reisetid for å fortsette å ha ham!