Axel Heienberg

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Axel Heienberg er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Tillitsfull og dyktig

Han har vært min fastlege siden 80-tallet. Han lytter, tar problemer på alvor og spør relevante spørsmål. Har tar på alvor det du sier, noe som har medført at han har avdekket ting som spesialister har oversett. Gang på gang har han vist seg veldig kunnskapsrik. Han er også effektiv og får konsultasjonen unnagjort uten at jeg noen gang har følt meg avvist. Han har flinke legesekretærer og kontoret har utviklet seg i alle disse årene. Kontoret er i det hele tatt drevet på en effektiv og moderne måte uten at de har mistet mennesket i pasienten av syne! De har vært der for meg når jeg har trengt dem!

Drømmelegen

Har hatt Heienberg som lege siden jeg flyttet til Bergen som 19 år gammel student. Han fulgte meg gjennom tre svangerskap (jeg gikk aldri til jordmor men valgte å gå til han) og gjennom større og mindre plager gjennom de siste 20 årene. Hele familien går til han. han er legen til mine barn som han har fulgt opp på en fantastisk måte, og til min mann. Heienberg lytter, viser tillit og tar seg tid. Hos han tas man på alvor. Kan ikke tenke meg en bedre lege.

Faglig sterk, omsorgsfull, erfaren og klok

Jeg har hatt Heienberg som lege i 30 år. Han er faglig sterk, kunnskapsrik og meget godt oppdatert. I tillegg er han flink til å se meg som pasient og møter meg alltid på en profesjonell og fin måte.

Jeg har hatt Axel som fastlege siden jeg var 15 år- det er nå 20 år og 3 barn siden. Han tar seg alltid god tid og er trygg og grundig. Kunne ikke bedt om bedre lege. Det gjelder forøvrig staben på laboratoriumet/resepsjonen som har vært der så lenge jeg kan huske☺️👍 Alltid omsorgsfull og blid!

Fantastisk

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.