Axel Heienberg

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Axel Heienberg er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Axel Heienberg

Drømmelegen

Har hatt Heienberg som lege siden jeg flyttet til Bergen som 19 år gammel student. Han fulgte meg gjennom tre svangerskap (jeg gikk aldri til jordmor men valgte å gå til han) og gjennom større og mindre plager gjennom de siste 20 årene. Hele familien går til han. han er legen til mine barn som han har fulgt opp på en fantastisk måte, og til min mann. Heienberg lytter, viser tillit og tar seg tid. Hos han tas man på alvor. Kan ikke tenke meg en bedre lege.

Faglig sterk, omsorgsfull, erfaren og klok

Jeg har hatt Heienberg som lege i 30 år. Han er faglig sterk, kunnskapsrik og meget godt oppdatert. I tillegg er han flink til å se meg som pasient og møter meg alltid på en profesjonell og fin måte.

Jeg har hatt Axel som fastlege siden jeg var 15 år- det er nå 20 år og 3 barn siden. Han tar seg alltid god tid og er trygg og grundig. Kunne ikke bedt om bedre lege. Det gjelder forøvrig staben på laboratoriumet/resepsjonen som har vært der så lenge jeg kan huske☺️👍 Alltid omsorgsfull og blid!

Fantastisk

Meget kompetent, presis og lytttende. Har vist seg å i tillegg være en utmerket psykolog ved livskriser.

derfor holder jeg på fastlegen min

Jeg har hatt Helen berg som fastlegen siden fastlegeordningen kom, og har aldri vurdert å skifte. Dette fordi han behandler meg med respekt og likeverd. Videre lytter han og gir seg tid til å forklare. Hvis det er noe han skal sjekke opp og gi meg tilbakemelding på, så gjør han det, enten ved å ringe eller sende sms. Han holder det han lover. Jeg stoler på hans faglige vurderinger .

Flott lege!

Han er ikke min fastlege, men jeg har vært der ett par ganger da han har vært vikar for min lege. Dette er virkelig en flott lege!

Han tar seg tid, lytter og er veldig positiv og grei. Skulle gjerne hatt ham som fastlege.

En lege du kan stole på.

Jeg vurderer Axel å være en eksepsjonelt dyktig lege. I mange år med et relativt sett komplisert syksomsbilde har denne legen ikke bare behandlet, men også sett sammenheng mellom sprikende symptomer og funnet ut hva problemet egentlig er. Axel håndterer alt fra fysiske skader og somatisk sykdom til livskriser på en måte jeg ennå har til gode å se hos mange leger. Er uredd og gjør det som er rett for meg som pasient, samtidig som han er lyttende, forståelsesfull men en unik evne til å sette seg inn i min situasjon totalt sett. Axel Heienberg gir både mening og dybde til ordet almennmedisin, og har ikke noe problem å anbefale ham som lege uansett hva som måtte feile deg.

Om legekontoret har jeg bare godt å si. God tilgjengelighet. Legene overlapper hverandre i ferier slik at man slipper å gå til et annet sted. Legesekretærene er vennlige og svært profesjonelle. Kan av og til være noe ventetid, men den ligger innefor rammene jeg kan akseptere. Kommer ikke til å skifte lege med mindre jeg blir tvunget til det.

Lege som lytter , forståelsesfull, forklarer, dyktig ja den beste legen jeg har hatt.

Lett tilgjengelig lege kontor, deler det med 2 andre leger som overlapper hverandre i ferier, ved akutte ting får en komme til på dagen, hyggelige og flinke legesekretærer som hjelper deg og svarer på spørsmål en lurer på. Flotte og lyse lokaler, som venterom og kontorer.

Imponerende!

Virkelig en god lege! Lyttende og empatisk, og virkelig kunnskapsrik. Forklarer godt, og er rolig og trygg.

Fabelaktig god lege

Axel Heienberg er en sjeldent dyktig lege som ser menneskene som kommer til ham. Hele familien går til ham og alle føler seg særdeles godt ivaretatt. Faglig oppdatert kombinert med empati og et behagelig vesen. Jeg venter gjerne litt på kontoret for timen for det betyr bare at Heienberg tar seg tid til noen andre. Og han har et godt team med fantastiske sekretærer som løser alle spørsmål på en imøtekommende måte.

Sjældent dyktig fastlege

En lege som burde vært mentor og forbilde for andre leger. Han er imøtekommende, hyggelig, lyttende (lite roting med pcèn), empatisk, tilstedeværende, grundig og oppdatert på det siste innen forskning og faglig svært dyktig. En fastlege som anbefales på det aller varmeste. En bør forvente at han er noe forsinket, men alltid tilstede når du kommer inn. Det betyr at det er vel verdt å vente på. Så må en ikke glemme de hyggelige og proffe damene på kontoret. Som bidrar til at du føler deg trygg og godt ivaretatt. Terningkast seks ++++

Fantastisk

Trygt og vennlig legekontor. Har ingenting å klage på her!

Fantastisk

Dr Heienberg. Er en helt fantastisk lege, husker at han tok seg personlig tid til og ta telefonen fra respsjonistene og snakke med meg, gi meg råd og tips da jeg var bortreist, sendte personlig melding og alt for og hjelpe meg, og jeg betalte ikke en ting, alltid følt meg trygg ovenfor han.

Dr Heienberg er både erfaring, ordentlig og strukturet, uten tvil en lege, verd og nevne.

Den flinkeste og beste legen noensinne

Har vært hos han som pasient siden han var nyutdannet dvs, i nærmere 30 år.

Alltid like etterettelig, nøyaktig, tar deg på alvor. og ikke minst forklarer deg om du har noe du lurer på - tar seg tid om det trengs og passer på deg.
De andre på kontoret er fantastiske. Og ja jeg har god erfaring med spesialisthelsetjenesten og mange sykehusleger også pga kronisk sykdom. Anbefaler ham til alle som trenger en lege de kan stole på. I ferien overlapper de to legene hverandre og du får alltid hjelp om det er akutt

Verdens beste lege !!

Bytter aldri lege

Han har til nå ikke gjort noen feilvurderinger når det gjelder meg eller barna som også har ham som fastlege. Stoler på ham - han tar det du sier på alvor, og skjønner alltid hva jeg mener, selv om enkelte ting kan være vankskelig å få satt ord på. Han er til stede. Lytter. Det får bare våge seg om det blir noe ventetid - det er fordi han tar seg tid til pasientene.

Som alle leger skulle vært!

Lyttende, folkelig, kunnskapsrik og handlingsorientert.
Har bare gode erfaringer med denne legen.

Lyttende og kunnskapsrik

Dette er en lege som bryr seg. Alltid oppmerksom og lyttende. Imponerende kunnskapsrik.

Flink,grei og behagelig lege som jeg stoler på og kan ta alt opp med.

Flott lege!

Beliggenhet i sentrum av Bergen, ordentlig og etterrettelig lege. Flinke helsesekretærer.

Lege som forstår deg og lytter til deg

Han lytter til deg, hendviser deg til videreutredning om han mener det er nødvendig, følger deg opp.