Klinikk for Alle Drammen

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Omstedgata 2 3012 Drammen

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Drammen

Kunnskapsrik og dyktig i faget sitt.

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Alltid blid, hyggelig og positiv. Hun har et ønske om å hjelpe, og er flink til å lytte til pasienten.
Hun er dyktig i faget sitt og jobber godt med de utfordringene som dukker opp.

Dyktig og lydhør

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

En veldig god kiropraktor som jeg anbefaler alle som har problemer med rygg og nakke! Ser på helheten og opptatt av å legge opp program individuelt tilpasset pasient. Bruker god tid på hver pasient. Den beste kiropraktor jeg har vært hos.

Trygg og kunnskapsrik!

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Tiril gir et umiddelbart uttrykk for god faglig tynge, omsorg og erfaring. Jeg kunne si med noen kjappe ord hva som feilte meg og hun gikk rett på! Hun viste meg masse øvelser og fulgte meg opp hele veien. Ikke et spørsmål var for dumt og jeg følte en enorm trygghet hos hun.
Jeg var der for bekkenplager ifht graviditet og hun hjalp meg virkelif. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik og utrolig dyktig

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

En kunnskapsrik, oppdatert, trygg og varm person jeg anbefaler på det varmeste for både baby, barn, voksne og alle mammaer der ute. Man blir sett, hørt og får gode råd og veiledning for videre behandling. Kommer alltid tilbake til Tiril ved behov for behandling, det gjelder også både før, under og etter svangerskap. Jeg anbefaler hun til familie og venner uten å blunke fordi hun er genuint opptatt av kundene sine og faget sitt. Anbefales på det varmeste!

Dyktig behandler

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Ble henvist til Tiril av en ammeklinikk, da min baby hadde svært stive muskler i nakke og munn, noe som påvirket hans dieevner. Vi har fått kjempegod hjelp og oppfølging, og hun har vært en god støtte underveis i behandlingsløpet. Hun har også vært tilgjengelig for spørsmål utenom behandlingstimene. Dette har vært en trygghet i en krevende ammesituasjon. Baby er friskmeldt og siden har mor også fått hjelp med bekkenbunnsplager. Anbefaler Tiril som en trygg, fagsterk og tillitsvekkende behandler som tar baby- og kvinnehelse alvorlig.