Bestill time
Logo for Majorstua Tannlegene AS

Majorstua Tannlegene AS

Logo for Majorstua Tannlegene AS

Om klinikken

Vi på Majorstua Tannlegene utfører både estetiske og avanserte tannbehandlinger. Vi setter deg som pasient i fokus og lytter til deg for å imøtekomme dine ønsker.

Vi er et team bestående av erfarne tannleger, spesialister, lege, oralkirurg, og psykolog. Vi har direkte oppgjør med Helfo og hjelper til med en eventuell refusjon. Vi har mange pasienter som har tannlegeskrekk og tilbyr derfor behandling hos psykolog og tannbehandling under narkose for de som trenger det.

Vår styrke ligger blant annet i vår tilgjengelighet og kvalitet ved våre behandlinger. Vi fokuserer på å gi god service. Vi sørger for at den behandlingen du får er absolutt nødvendig for deg og samtidig er smertefri. Vi følger så opp deg med årlige undersøkelser for å sikre god og varig resultat. Våre tannelger har mange års erfaring innen kosmetisk tannbehandling og skjønnhetsbehandlinger i ansiktet.

Har du tannverk, blitt utsatt for ulykke, tannlegeskrekk eller ikke vært hos tannlegen på lenge, kan du ta kontakt med oss for en gratis og helt uforpliktende konsultasjon. Du vil da få svar på alle dine spørsmål og vi finner et tidspunkt som passer din timeplan.

Majorstua Tannlegene AS holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Qais Yawary

Siste vurderinger av Majorstua Tannlegene AS

Verdens beste tannlege

Tannlege: Arberesha Veliqi Skrevet

Har ekstrem tannlegeskrekk som gjorde at jeg ikke hadde vært hos tannlege på flere år. Var så heldig å komme til fantastiske Arberesha Veliqi. Hun har virkelig erfaring når det kommer til tannlegeskrekk. Aldri møtt en så dyktig, rolig og hyggelig tannlege før. Jeg har borret, fjernet visdomstenner og fått regulering (Inman Aligner) hos henne. Hadde aldri trodd jeg skulle klare alt dette før jeg dro. For første gang ligger jeg med korsryggen i tannlegestolen!! Evig takknemlig for all hjelp jeg har fått. Anbefaler derfor på det varmeste å gå til henne! Kommer aldri til å bytte tannlege igjen :)

En tannlege å anbefale

Tannlege: Aleksander Molnar Skrevet

Aleksander er en tålmodig og nøyaktig tannlege som er lett på hånden. Han utfører et svært godt arbeid, og jeg er meget fornøyd med resultatet. Han er imøtekommende og hyggelig, og har en væremåte som skaper trygghet.